سخت افزار

رونمایی جنسیس از ماوس گیمینگ کریپتون 220 و 200

جنسیس از موش های بازی سبک و موثر Krypton 200 و Krypton 220 رونمایی کرده که وزن آنها فقط 80 گرم است. این ماوس های جدید که مجهز به دکمه های قابل برنامه ریزی، حافظه داخلی و روشنایی RGB بوده، به کاربران امکان ایجاد فضایی منحصر به فرد را می دهند. محصولات جدید این شرکت از طراحی ارگونومیکی بهره مند هستند.

جنسیس کریپتون 200 اولین مدل جدید است. این ماوس شامل یک سنسور اپتیکال با رزولوشن 6400DPI است که باید بازیکنانی را که به دنبال دقت و سرعت هستند راضی کند. حساسیت آن را می توان در یکی از شش سطح تنظیم کرد و تنظیم فعلی توسط یک نشانگر نمایش داده می شود. سازنده می گوید این مدل مجهز به سوئیچ های بی صدا بوده، که برای گیمرهایی که در شب بازی کرده، مفید خواهد بود.

جنسیس کریپتون 200 از شش دکمه قابل برنامه ریزی استفاده می کند. با استفاده از نرم افزار می توان تنظیمات آنها را تغییر داد. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد، برای مثال، عملکردهای جدیدی را به دکمه ها اختصاص دهند و ماکروها را ذخیره کنند. قاب مشکی و مات با نور RGB و جلوه PRISMO روشن می شود. آرم سازنده و یک نوار LED ظریف که در پشت کیس تعبیه شده است.

مدل دوم جنسیس کریپتون 220 نیز مجهز به روشنایی است. این ماوس دارای شکل تهاجمی تر و نوارهای LED است که به کناره های ماوس سوق پیدا می کند. کلیدهای اصلی نیز متفاوت هستند. دوام آنها با 10 میلیون کلیک محاسبه می شود و تعداد دکمه ها و قابلیت تنظیم آنها مانند مدل اول است. هر دو محصول دارای وزن بسیار کمی هستند که مدل 220 وزن 76 گرم و 200 نیز وزن 77 گرم دارد.

مدل ها برای ذخیره تنظیمات به حافظه داخلی مجهز شده اند.  آنها شتاب تا 22 گرم را مدیریت می کنند و حرکات را با سرعت 66 اینچ در ثانیه ردیابی می کنند. گزارش در فرکانس 1000 هرتز تنظیم شده است. ماوس کریپتون 200 و 220 از طریق کابل با رایانه متصل می شوند. در هر دو مورد طول کابل های USB معادل 1.8 متر است. این ماوس ها با محبوب ترین سیستم عامل ها سازگار هستند و به زودی برای خرید در دسترس خواهند بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا