موبایل و تبلت

آپدیت جدید ردمی نوت 10 پرو/پرو مکس با قابلیت Dolby Atmos

ردمی نوت 10 پرو و 10 پرو مکس بهترین گوشی های هوشمند ردمی نوت تا به امروز هستند. آنها دارای ویژگی هایی هستند که چند سال پیش در بخش اقتصادی بی سابقه بود. گوشی ها در حال حاضر به روز رسانی سیستم جدیدی را دریافت می کنند که تجربه کاربر را بیشتر می کند. سری ردمی نوت 10 پرو از بلندگوهای استریو دوگانه برای تجربه صوتی همهجانبه برخوردار است. با به روز رسانی سیستم جدید، این شرکت تجربه بیشتری را ارائه داده است.

طبق گفته یکی از کاربران توییتر، شیائومی در حال به روز رسانی OTA جدید برای این گوشی ها در هند است. آخرین به روز رسانی نرم افزار با شماره ساخت MIUI V12.5.4.0.RKFINXM منتشر می شود. بر اساس تغییرات رسمی، برجسته ترین ویژگی جدید MIUI “افکت های دالبی” است. به غیر از این، مشکل اعلان ها را برطرف کرده و سطح وصله امنیتی را تا ماه مه 2021 ارتقا می بخشد.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر تأیید می کند که ویژگی “افکت های دالبی” در واقع “Dolby Atmos” بوده و دارای اکولایزر است. کاربران می توانند هر یک از پیش تنظیمات پیش فرض را انتخاب کرده یا یک تنظیم سفارشی برای خود ایجاد کنند. آخرین به روز رسانی سیستم برای این گوشی های هوشمند در چند هفته گذشته به صورت دسته ای در هند منتشر شده است. بنابراین، رسیدن به هر واحد ممکن است مدتی طول بکشد. متأسفانه مشخص نیست که آیا انواع دیگر مناطق نیز از این ویژگی برخوردار خواهند شد یا خیر.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا