نرم افزار و اینترنت

ویندوز 11 با بازطراحی اپ های MS Paint و Photos ارائه می شود

آخرین نسخه ویندوز با طراحی مجدد برنامه نمادین MS Paint و Photos عرضه می شود. مایکروسافت به تازگی از رابط کاربری مدرن و ظاهر دو نرم افزار که با زیبایی طراحی ویندوز 11 مطابقت دارد، رونمایی کرد. غول فناوری آمریکایی بی سر و صدا (از طریق WindowsLatest) اولین نگاه اجمالی از تغییرات اساسی بصری در برنامه Paint و Photos را به اشتراک گذاشت.

ظاهراً این شرکت روی یک طرح جدید برای تقریباً همه نرم افزارهای موجود در ویندوز 11 کار می کند. به عبارت دیگر، سایر نرم افزارهای کاربردی از پیش نصب شده مانند ساعت، ضبط صدا، ماشین حساب، دفتر، دفترچه یادداشت و سایر اپ ها نیز ارتقاء بصری را دریافت می کنند تا با آخرین نسخه سیستم عامل محبوب مطابقت داشته باشد.

با نسخه جدید ویندوز، برنامه MS Paint و Photos منوی روبان سنتی خود را برای یک هدر Fluent که شبیه File Explorer جدید بوده و همچنین با بقیه ظاهر سیستم عامل مطابقت داشته، حذف می کند. با مشاهده تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط مایکروسافت، برنامه جدید Paint همچنین دارای یک نوار ابزار ساده شده است. علاوه بر این، هدر Fluent آن برخی از عملکردهای مهم مانند برس “File” ، “Edit” و سایر ویژگی ها را در خود جای می دهد.

تعمیرات اساسی جدید همچنین نمادهای ساده ای را برای انجام کارهای اساسی اضافه می کند. این شرکت در طی چند هفته آینده برای بازخورد مصرف کنندگان، اپ های موجود برای ویندوز 11 را منتشر می کند. در کنار این نرم افزارها، این شرکت همچنین در حال کار بر روی چشم انداز جدید و سرویس گیرنده Microsoft Teams برای سیستم عامل است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا