گجت و پوشیدنی

معرفی ساعت هوشمند DIZO Watch با عمر باتری 12 روزه

برند DIZO ریلمی فقط چند محصول را در اختیار دارد که شامل دو گوشی DIZO Star 300 و Star 500 و همچنین هدست DIZO Wireless و DIZO GoPods D، که همه به تازگی عرضه شده اند. این شرکت نوپای فناوری اکنون با عرضه ساعت DIZO Watch یک ساعت هوشمند به موجودی خود اضافه کرده است. 

ساعت DIZO Watch از مشخصات مشابه ساعت ریلمی واچ 2 استفاده می کند. این شامل یک صفحه 1.4 اینچی LCD به شکل مربع با رزولوشن 320 در 320 پیکسل، تراکم 323PPI و حداکثر روشنایی 600 نیت است. این ساعت از بندهای لاستیکی هم رنگ با قاب استفاده می کند. این ساعت هوشمند دارای ویژگی های معمول است که در اکثر ساعت های هوشمند مانند سنسور ضربان قلب پیدا می کنید.

همچنین بر روی این محصول جدید مانیتورینگ SpO2، پایش فعالیت، یادآوری بی تحرکی و نظارت بر خواب را دریافت می کنید. شما همچنین می توانید تا 90 حالت ورزشی از جمله پیاده روی در فضای باز، دویدن در فضای باز، دویدن داخل سالن، دوچرخه سواری پویا، کریکت، یوگا، قایقرانی، تمرینات قدرتی، آموزش رایگان و موارد دیگر را دریافت کنید. این ساعت دارای بدنه مقاوم در برابر آب IP68 است و به لطف باتری 315 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت، تا 12 روز عمر باتری را تأمین می کند.

این ساعت هوشمند همچنین از بلوتوث 5.0 پشتیبانی کرده و می تواند از طریق اپلیکیشن realme Link به دستگاه های دارای اندروید 5.0 و بالاتر متصل شود. در صورت جفت شدن، می توان از ساعت برای کنترل موسیقی و کنترل دوربین استفاده کرد. همچنین دارای ویژگی اعلان تماس، یادآوری پیام، یادآوری زنگ است. DIZO Watch قرار است با قیمت 47 دلار در یک رنگ خاکستری کربن عرضه شود. 

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا