موبایل و تبلت

رونمایی اوپو از نسل بعدی فناوری دوربین زیرنمایشگر برای موبایل

اوپو نسل بعدی فناوری دوربین زیر صفحه نمایش را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد. این شرکت اعلام کرد که بهترین نوآوری در سخت افزار را با الگوریتم های هوش مصنوعی اختصاصی خود برای فناوری دوربین جدید ترکیب کرده، که هدف آن ارائه تجربه تمام صفحه در دستگاه های آینده است.

این سازنده چینی تلفن های هوشمند اظهار داشت که راه حل دوربین زیر صفحه نمایش آن می تواند یکپارچگی و ثباب کل صفحه را حفظ کند، حتی زمانی که دوربین در حال استفاده یا در حالت آماده به کار است. از این طریق، می توان بین صفحه نمایش ثابت و کیفیت تصویر دوربین تعادل برقرار کرد،یا همانطور که مارک می گوید “یک راه حل دوربین زیر صفحه بدون هیچ گونه مصالحه”. اوپو همچنین پیشرفت های مختلفی را در طول توسعه فناوری دوربین جدید به نمایش گذاشت.

این فرآیند این شامل کیفیت صفحه نمایش ناسازگار در قسمت صفحه نمایش دقیقاً بالای سنسور زیرنمایشگر و کیفیت تصویر ضعیف به دلیل انسداد دوربین توسط صفحه نمایش است. با حل این مشکلات شناخته شده در زمینه فناوری دوربین، این شرکت می تواند راه حل ارتقایافته دوربین زیر صفحه را ارائه دهد که وعده داده تجربه صفحه نمایش کامل در گوشی های هوشمند را به سطح جدیدی برساند. این شرکت فناوری دوربین زیر صفحه نمایش را در یک دستگاه نمونه اولیه به نمایش گذاشت.

این دستگاه با چندین نوآوری جدید در طراحی ساختار و الگوریتم های هوش مصنوعی وارد شد. پیشرفت های قابل توجه شامل هندسه پیکسلی نوآورانه با راه حل جدید کوچک شدن اندازه هر پیکسل بدون کاهش تعداد پیکسل ها برای اطمینان از تراکم 400ppi حتی در منطقه دوربین است. علاوه بر این، اوپو سیم کشی سنتی صفحه را با یک سیم کشی شفاف نوآورانه جایگزین کرد. این ماده جدید از یک فرایند تولید استفاده می کند که عرض سیم کشی آن را تا 50 درصد کاهش می دهد و باعث می شود کیفیت صفحه نمایش بهتر باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا