موبایل و تبلت

قابلیت واکنش به پیام ها به اپلیکیشن واتس اپ می آید

ممکن است واتس اپ، تعداد زیادی کاربر داشته باشد، اما معمولاً در مقایسه با بسیاری از رقبای خود، از نظر ویژگی‌ها فاقد امکانات بوده و در بسیاری از مواقع از نظر طراحی نیز متفاوت است. اما فقدان بعضی ویژگی‌ها بیشتر از بقیه مورد توجه افراد قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های اصلی که در سایر اپلیکیشن پیام رسانی، از جمله مسنجر فیس بوک، پایه اصلی بوده، واکنش‌های پیام است. در دیگر اپ ها، شما پیامی را که دریافت کرده اید به مدت طولانی فشار می‌دهید و یک ردیف ایموجی نشان داده می‌شود و می‌توانید فوراً به آن پیام واکنش نشان دهید، بدون آن که مجبور باشید در نقل قول و پاسخ به آن به خودتان زحمت دهید و سپس ایموجی را وارد کنید، یا حتی بدتر، برخی از کلمات را تایپ کنید.

همانطور که امروز مشخص شد، این ویژگی سرانجام در راه واتس اپ است. ظاهراً این شرکت آن را با حلقه بسیار کمی از کاربران آزمایش می‌کند. به محض اینکه واکنش‌های پیام ظاهر شد، برای مشاهده آنها باید در آخرین نسخه واتس اپ باشید و اگر اینطور نیست، این پیام را خواهید دید. متاسفانه تاریخ دقیقی برای انتشار این ویژگی واتس اپ در دسترس نیست، اما با توجه به آزمایش آن، ممکن است بزودی شاهد عرضه آن در آینده نزدیک باشیم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا