گوناگون

اپل فروشگاه آنلاین خود را بازطراحی کرد

فروشگاه اپل در روز سه شنبه به مدت یک ساعت به طرز مرموزی از کار افتاده بود، اما نهایتا با ظاهری جدید و یک برگه اختصاصی در زمینه ناوبری سطح بالای اپل، از خرابی بیرون آمد. در بالای سایت فروشگاه تصاویر و پیوندها مستقم به محصولات اصلی اپل یعنی آیفون، مک، آی پاد و موارد دیگر تعبیه شده است.

این لینک‌ها کاربران را به صفحات اختصاصی برده و اطلاعاتی شامل اینکه کدام مدل در دسترس است و منابعی مانند راهنمای خرید، لوازم جانبی و پشتیبانی را در بر می‌گیرد. در صفحه اصلی پیوندهای جدیدی برای رفتن به صفحات پشتیبانی دیده می‌شود. طراحی جدید مملو از کارت است که تاحدودی یادآور برنامه فروشگاه اپل برای iOS می‌باشد. برای اولین بار به‌نظر می‌رسد این صفحه بیشتر مخصوص موبایل طراحی شده است؛ با پیمایش نرم به‌صورت افقی بین کارت‌ها در رابط کاربری گوشی، چیزی‌که مشابه آن در نسخه دسکتاپ حس نمی‌شود. در اینجا، سایت پیکان‌هایی را نشان می‌دهد که برای اسکرول کردن ممکن است لازم باشد روی آنها ضربه بزنید.

البته با مرور سایت، محصول جدیدی که درج شده باشد، دیده نشد. اما رنگ جدیدی روی صفحه سایت تعبیه شده است که در صفحات محصولات بدون تغییر نسبت به قبل مانده است. اپل روی محصولاتی مانند ایرپاد جدید، آیفون 13 و مک بوک پرو جدید کای می‌کند و به زودی قصد معرفی آنها را دارد. بنابراین فروشگاه جدید در همین راستا می‌تواند نمایشی جدید با محصولات جدید در آینده نزدیک باشد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا