سخت افزار

ای‌دیتا از سریعترین SSD اکسترنال جهان رونمایی کرد

در رویداد نوآوری Xtreme اوایل امروز، ADATA مجموعه ای از محصولات آینده خود را به نمایش گذاشت و همانطور که از نامش پیداست، اکثر محصولات تازه معرفی شده به نوعی یا به نحوی فوق العاده بوده و در بیشتر موارد، آنها بسیار سریع هستند. در واقع، این شرکت امروز دو مورد از این قبیل را معرفی کرد.

اول، SSD اکسترنال جدید SE920 است. این درایو جدید بر روی آخرین رابط USB 4.0 اجرا شده که در واقع از فناوری تاندربولت 3 اینتل استفاده می کند. تاندربولت 3 می تواند به سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه برسد و با استفاده از این، ADATA می گوید SE920 جدیدش می تواند تا 4000 مگابیت بر ثانیه سرعت را ارائه دهد.

ADATA همچنین میزان ظرفیت SE920 جدید را فاش نکرده و جالب خواهد بود که ببینیم آیا در اندازه های فوق العاده ای مانند Sabrent که اخیراً ساخته شده عرضه می شود یا خیر. برای خنک نگه داشتن SSD های جدید، ای دیتا می گوید راه حل خنک کننده اختصاصی آن در SE920 پیاده سازی شده است. این شرکت همچنین در مورد محصولات آینده خود DDR5 DRAM صحبت کرد و اظهار داشت که در حال طراحی یک ماژول XPG پریمیوم جدید است که قادر به ارائه 12،600MT/s و کار با 1.6V است. این XPG DDR5-12600 سریعترین DDR5 معرفی شده تا به امروز است، حتی سریعتر از DDR5-10000 که طبق گزارشات Netac در حال توسعه است.

در حالی که تاریخ انتشار هیچکدام از این محصولات اعلام نشده، ما انتظار داریم که کیت های DDR5-12600 در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده در دسترس باشد، زیرا در آن زمان ظاهراً Alder Lake-S اینتل در حال انتشار است. DDR5 همچنین روی پلتفرم های AMD Zen 4 که سال آینده ارائه شده، رونمایی می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا