مایکروسافت قصد دارد سرویس اسپاتیفای را در ویژگی جدید ویندوز 11 ادغام کند. پانوس پانای، مدیر ویندوز و دستگاه های مایکروسافت، این هفته ویژگی Focus Sessions Windows 11 را در توییتر به نمایش گذاشت و به نظر می رسد این روش جدیدی برای تمرکز بر وظایف و کار است. Focus Sessions شامل یکپارچه سازی با اسپاتیفای نیز می شود که به شما این امکان را می دهد تا یک تایمر تمرکز برای کار در حین گوش دادن به لیست پخش موسیقی از اسپاتیفای ایجاد کنید.

مایکروسافت هنوز Focus Session را در نسخه های عمومی ویندوز 11 آزمایش نکرده است، اما به نظر می رسد از ویدیوی Panay در برنامه ساعت سیستم عامل استفاده شده است. به نظر می رسد که از تکنیک پومودورو پیروی می کند که روشی برای مدیریت زمان با تقسیم کار به قطعات کوچکتر با وقفه های کوتاه می باشد. در حال حاضر انواع اپلیکیشن ها و وب سایت های Pomodoro وجود دارد که به شما امکان می دهد زمانی را برای تمرکز بر لیستی از کارها اختصاص دهید.

همچنین از زمانی که مایکروسافت سرویس Groove Music خود را در سال 2017 بازنشسته کرد، اولین بار است که شاهد یکپارچگی قابل توجه اسپاتیفای  در ویندوز هستیم. در آن زمان، مایکروسافت با اسپاتیفای همکاری کرد تا مشترکین Groove Music و لیست پخش آنها را به سرویس پخش موسیقی رقیب منتقل کند. مایکروسافت و اسپاتیفای همچنین قبلاً روی یک اپلیکیشن ویندوز 10 و یک اپلیکیشن جداگانه برای کنسول های Xbox با هم کار کرده اند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *