مایکروسافت اخیراً نقشه راه 365 را به‌روزرسانی کرده که شامل نسخه ای از Outlook برای اندروید بوده که با نام Outlook Lite ارائه می شود. این نسخه از برنامه ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن Outlook موجود را به دستگاه‌های ارزان‌قیمتی می‌آورد، با اندازه کوچک‌تر اما عملکرد سریع‌تر، که در هر شبکه‌ای پشتیبانی می‌شود.

این یک مزیت برای کسانی است که به دنبال یک کلاینت Outlook کم تقاضا هستند، به ویژه اگر آنها کسب و کاری هستند که از دستگاه های پایین تر استفاده می کنند، با این حال، هنوز دقیقاً تأیید نشده که کدام ویژگی ها گنجانده شده و کدام یک از این ویژگی حذف می شوند. نسخه لایت انتظار می رود که ویژگی های اصلی، مانند دسترسی به نامه و تقویم، به عنوان حداقل حداقل در این نسخه گنجانده شود.

مایکروسافت در حال حاضر یک پیشنهاد لایت با اسکایپ دارد، و این آنها را در کنار شرکت‌های متعددی قرار می‌دهد که قبلاً نسخه‌هایی از برنامه‌های خود را با تجربه‌ای کم‌تر ایجاد کرده‌اند که در دستگاه‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر، اسپاتیفای، فایرفاکس و خود گوگل با نام تجاری Go خود، تقاضای کمتری دارند. نقشه راه بیان می کند که این برنامه در اواخر ماه جاری به صورت سراسری روی گوگل پلی استور در دسترس قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *