موبایل و تبلت

مجموعه ریلمی GT جایگزین سری ریلمی X خواهد شد

اوایل امسال، ریلمی سری GT خود با مجموعه ای از گوشی های مختلف نظیر GT Master Edition، GT 5G، GT Neo Flash Edition و GT Neo در چین عرضه کرد. تعدادی از گوشی های این سری در 18 آگوست با عرضه در اروپا و هند جهانی می شوند. در حالی که ریلمی در حال برنامه ریزی برای گسترش سری جدید در بازارهای متعدد است، در همین حال، به فکر کنار گذاشتن یک سری گوشی های هوشمند قدیمی است.

طبق گزارشات، ریلمی در حال برنامه ریزی برای توقف سری میان رده Realme X بوده و ممکن است سری Realme GT را جایگزین آن کند. مدیر این شرکت در گفتگو با تک رادار، تایید کرد که سری جدید Realme GT به طور رسمی جایگزین سری قدیمی Realme X خواهد شد.

به گفته Madhav Sheth مدیرعامل برند ریلمی، سری GT به جای X جایگزین می شود؛ بنابراین GT برند جدید X است. این بدان معناست که مجموعه X که مشخصات پیشرفته را با قیمت مناسب ارائه می داد، دیگر کار نخواهد کرد. با این حال، سری GT، که به هر حال یک تجربه شبیه به پرچمدار را ارائه می دهد، از این پس رهبری را بر عهده خواهد گرفت. قابل ذکر است که سایر گوشی های برند ریلمی – سری ریلمی C، سری شماره ریلمی و سری Narzo در بخش های خود به راهشان ادامه می دهند. از طرف دیگر، ترکیب جدید GT فقط یک افزودنی خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا