سامسونگ این هفته چند گوشی تاشو جدید به نمایش گذاشت، اما آیا می دانستید که موتورولا گوشی هایی دارد که تا می شوند؟ مانند ریزر سال 2019، اولین تلاش این شرکت با صفحه نمایش تاشو و یک نوستالژی آشکار.

امروز این مدل شروع به دریافت به روزرسانی اندروید 11 می کند، که دیدن آن بسیار خوب است حتی اگر اندروید 12 چند هفته دیگر از گوگل خارج شود. ریزر شروع خود را با اندروید 9 پای آغاز کرد و سپس به اندروید 10 ارتقا یافت. اکنون زمان آن رسیده است که به 11 برسد.

در حال حاضر، به نظر می رسد نسخه جدید فقط برای گوشی های خریداری شده از ورایزون می باشد. همچنین این بروزرسانی با برچسب RPV31.Q2-62-7-10 ارائه شده و شامل وصله های امنیتی جولای 2021 است. جدای از آن، شما همچنین ویژگی های معمول اندروید 11 نظیر مکالمان و حباب چت، کنترل رسانه ای جدید، مجوزهای یکبار مصرف و غیره را دریافت می کنید.

به احتمال زیاد این به روز رسانی به صورت مرحله ای منتشر می شود، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا به تمام واحدهای موجود برسد. اگر اعلان به روزرسانی را دریافت نکرده اید و می خواهید به صورت دستی بررسی کنید، به Settings > About phone > System updates بروید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *