موبایل و تبلت

گوگل گوشی های قدیمی پیکسل، پیکسل واچ را با ویژگی های جدید به روز کرد

گوگل اولین Feature Drop خود را برای سال 2023 اعلام کرد که مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای تلفن های قدیمی پیکسل و همچنین تشخیص سقوط برای Pixel Watch به ارمغان می آورد.

این پوشیدنی اکنون می‌تواند به‌طور خودکار تشخیص دهد که سقوط سختی داشته‌اید و یا به خدمات اضطراری متصل می‌شود یا یک پیام خودکار برای درخواست کمک ارسال می‌کند. البته، ابتدا از شما می خواهد که تأیید کنید آیا همه چیز درست است یا خیر. پرچمداران پیکسل 6 و 6 پرو اکنون به لطف الگوریتم های بهبود یافته در چیپست گوگل تنسور، دید در شب سریع تری دارند.

هر دو دستگاه، در کنار سایر تلفن‌های پیکسل، با ویژگی Magic Eraser در Google Photos، اشیاء پس‌زمینه پاک‌کننده را به دست می‌آورند، اگرچه این ویژگی به مشترکین Google One محدود می‌شود. مشتریانی که در آمریکا دارای تلفن پیکسل 4a یا جدیدتر هستند، می‌توانند از منوهای خودکار خدماتی مانند بانکداری رد شوند.

قابلیتی به نام «یک نگاه» اکنون به افرادی که چندین دستگاه گوگل در خانه دارند اجازه می‌دهد تایمر را روی یک دستگاه تنظیم کنند و زمان باقی‌مانده را در پیکسل خود دنبال کنند. همچنین یک پوش نوتیفیکیشن به تلفن هوشمند ارسال می کند تا زنگ را غیرفعال کند یا با یک ضربه یک دقیقه آن را تمدید کند.

پیکسل ها همچنین با Health Connect ارائه خواهد شد. کاربر می تواند تصمیم بگیرد که کدام دستگاه چه مقدار داده را جمع آوری می کند و همچنین شفافیت بیشتری در مورد اینکه چه داده هایی واقعا جمع آوری و ذخیره می شود، خواهد داشت. گوگل از کلید دیجیتال ماشین UWB پشتیبانی می‌کند و به پیکسل اجازه می‌دهد تا به کلید اصلی var شما تبدیل شود. با نزدیک شدن به خودرو، قفل خودرو به‌طور خودکار قفل یا باز می‌شود، و موتور را می‌توان از گوشی در جیب به‌جای اتصال آن در سینی تلفن روشن کرد، اما این ویژگی «در هفته‌های آینده» به دستتان می‌رسد.

Gboard اکنون ترکیب‌های ایموجی های بیشتری در Emoji Kitchen دارد، در حالی که برخی از دستگاه‌ها می‌توانند از دو سیم‌کارت با Dual SIM Dual Standby در پیکسل 7 و 7 پرو استفاده کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا