جدیدترین دوربین دستگاهی که توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته، Smartphone for Snapdragon Insiders است. شایان ذکر است که موج اولیه بررسی این دستگاه صبح دوشنبه آغاز شد. بنابراین امتیاز، می‌توان تا حدود زیادی بر روی عملکرد دوربین اصلی این گوشی حساب باز کرد. این گوشی هوشمند، با همکاری ایسوس ساخته شده است. همچنین گوشی هوشمند کوالکام، از تراشه اسنپدراگون 888 بهره گرفته است.

بیایید با مشخصات شروع کنیم. این گوشی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی IMX868 با اندازه 1/1.73 اینچ و دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX363 با دیافراگم f/2.2 و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر می باشد. در مجموع دگزومارک امتیاز کلی 133 را به این گوشی اعطا کرده است.

در بخش عکسبرداری که امتیاز 142 را کسب کرده، با توجه به فوکوس خودکار سریع و دقیق، نویز کم، محدوده دینامیکی عالی و بالانس دقیق رنگ سفید اعمال شده است. در مقابل، نقاط ضعفی همچون برخی از مشکلات میزان کنتراست، وجود اعوجاج و وضوح کم بافت‌ها، دقت رنگ نسبتاً غیر واقعی، وایت بالانس نامناسب در تصاویر لنز تله فوتو و جزئیات کم در ویدیوهای شب هنگام موجود هستند. گوشی هوشمند در بخش ویدیو با فوکوس خودکار قوی، رنگ های دقیق و تثبیت مناسب نمره 111 را می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *