سامسونگ سرانجام گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی A03s را در هند معرفی کرده که با پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک، ماژول دوربین سه‌گانه همراه است.

محصول مقرون به صرفه سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی TFT LCD با رزولوشن اچ دی پلاس است. این گوشی رابط کاربری One UI 3.1 Core مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می کند. همچنین در زیر کاپوپ دستگاه، پردازنده مدیاتک هلیو پی 35 به همراه 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است.

در پشت دستگاه سه دوربین قرار گرفته که شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه نیز در روزنه مخصوص بالای نمایشگر قرار گرفته است. سامسونگ برای گوشی اقتصادی خود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. هرچند توان شارژ باتری دستگاه مشخص نشده، پیش از این مشخصات آن در گوگل پلی کنسول با شارژر 15 واتی عنوان شده بود.

از سایر مشخصات این دستگاه می توان به سنسور اثر انگشت، اسلات دو سیم کارت، بلوتوث 5.0 و پورت USB Type-C اشاره کرد. نسخه 3/32 گیگابایتی گلکسی A03s در بازار هند حدود 152 دلار و نسخه 4/64 گیگابایتی آن حدود 168 دلار قیمت دارد و در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید با روکش مات روانه بازار می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *