برند ریلمی امروز میزبان سه رویداد در چین، هند و اروپا بود. این برند زیر مجموعه BBK Electronics از اولین لپ تاپ خود با نام Realme Book (در برخی بازارها Realme Book Slim شناخته می شود) پرده برداری کرد. این محصول جدید یک اولترابوک باریک و سبک 14 اینچی با پردازنده های نسل یازدهم اینتل، ویندوز 10 و باتری با حداکثر عمر 11 ساعت با یک بار شارژ است. همچنین دارای ساختاری تمام فلزی بوده و در رنگ های آبی و خاکستری عرضه می شود.

نمایشگر 14 اینچی لپ تاپ رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل و نسبت ابعاد 3:2 داشته که توسط نسخه ای از لایه گوریلا گلس محافظت می شود. حداکثر روشنایی 400 نیت است و به لطف نسبت ابعاد مربع بیشتر شما می توانید محتوای عمودی بیشتری را روی صفحه خود قرار دهید که به معنی پیمایش کمتر است.

کاربران می توانند لپ تاپ ریلمی بوک را با یکی از پردازنده های Core i3 و Core i5 اینتل تهیه کنند که هر دو با گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe همراه است. ریلمی همچنین یک راه حل خنک کننده با دو فن را برای جلوگیری از حرارتی بسته بندی کرده و حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR4x و 512 گیگابایت حافظه SSD PCIe وجود دارد.

اتصالات لپ تاپ شامل جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-A 3.2، تاندربولت 4 و حتی پورت USB-C 3.2 می شود. این لپ تاپ همچنین دارای Wi-Fi 6 و بلندگوهای استریو بوده که توسط Harman Kardon تنظیم شده است. این لپ تاپ ویندوز 10 را در جعبه اجرا کرده اما در آینده از به روزرسانی ویندوز 11 پشتیبانی می کند. ریلمی بوک مجهز به باتری 54 وات است که از شارژ سریع 65 واتی و راه حل 30W Dart Charge نیز پشتیبانی می کند. تنها 30 دقیقه شارژ می تواند باتری را تا 50 درصد افزایش دهد. این شرکت وعده عمر باتری تا 11 ساعت را می دهد.

یکی از ویژگی های جالب این لپ تاپ PC Connect است که به کاربران گوشی های هوشمند ریلمی روشی یکپارچه برای اتصال گوشی های خود به لپ تاپ ارائه می دهد. این به کاربر امکان می دهد دستگاه و لپ تاپ خود را در یک صفحه قرار دهد که از قابلیت کشیدن و رها کردن ساده برای انتقال فایل پشتیبانی می کند در حالی که از برخی برنامه های اندروید نیز پشتیبانی می کند. مدل پایه Core i3 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه با قیمت 632 عرضه می شود، در حالیکه مدل Core i5 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه 807 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *