لپ تاپ

ایسوس از Chromebook Detachable CZ1 رونمایی کرد

ASUS یک تبلت دیگر با سیستم عامل کروم معرفی کرد. این تبلت جدید تنها چند ماه پس از عرضه ASUS Chromebook Detachable CM3 ارائه می شود. با این حال، برخلاف CM3، مدل CZ1 دارای طراحی مقاوم است.

مدل CZ1 توسط About Chromebooks (از طریق Chrome Unboxed) در وب سایت ایسوس مشاهده شد. صفحه محصول می گوید این تبلت “با استانداردهای درجه نظامی ساخته شده است”. هر گوشه و لبه تبلت دارای روکش لاستیکی است که می تواند ضربه هایی مانند “افتادن از میز کلاس یا میز ناهارخوری” را جذب کند.

قسمت پشتی نیز دارای بافت سه بعدی است که اثر انگشت را پنهان می کند و خط و خش را نشان نمی دهد. نکته آخر اما یک پوشش ضد ضربه است که هنگام کاهش از ارتفاع تا 150 سانتیمتر، یک لایه محافظ اضافی به آن اضافه می کند. همچنین می تواند تا 15 کیلوگرم بر روی درب و پایین بدون آسیب به صفحه مقاومت کند.

با توجه به مشخصات، مدل CZ1 تقریباً شبیه CM3 است، یعنی این کروم بوک جدید مجهز به نمایشگر 10.1 اینچی FHD چند لمسی با گواهینامه TÜV Rheinland برای انتشار کم نور آبی است. به علاوه، دارای تراشه مدیاتک Kompanio 500 موسوم به MT8183 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشد. از سایر مشخصات این کروم بوک می توان به بلندگوهای استریو، جک صدا، پورت USB-C، قلم گاراژ شده و صفحه کلید کامل جداشدنی با ارتقاع کلید 1.5 میلی متری، تاچ پد و طراحی ErgoLift اشاره کرد.

یک باتری 27 وات ساعتی درون دستگاه وجود دارد که با یک بار شارژ تا 11 ساعت دوام می آورد. این باید برای استفاده یک روزه در مدرسه کافی باشد. شارژ از طریق آداپتور 45W Type-C انجام می شود. جزئیات قیمت و در دسترس بودن ASUS Chromebook Detachable CZ1 هنوز توسط سازنده فاش نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا