کنسول و بازی

بازی Call of Duty: Vanguard معرفی شد

اولین بازی Call of Duty که در سال 2003 عرضه شد، در جنگ جهانی دوم تنظیم شده بود. سپس با انتشار Modern Warfare در سال 2007 به محیط های مدرن گسترش یافت. پس از آن یک جنگ آینده نگر پیشرفته و جنگ بی نهایت با ماموریت هایی در سراسر منظومه شمسی دنبال شد. در حال حاضر برای نسخه اصلی بعدی ، این سری همانند Call of Duty: WWII 2017 ریشه های خود را بازبینی می کند. این بازی که Call of Duty: Vanguard نامیده می شود، طرفداران خود را به جنگ جهانی دوم باز می گرداند.

به گفته استودیو توسعه دهنده Sledgehammer Games، بر اساس موتور نسل بعدی که Modern Warfare را اجرا می کرد، نسخه Vanguard “دنیایی واقع گرایانه، شخصیت های واقعی و عملکرد گرافیکی چشمگیر” را ارائه می دهد. بر خلاف نوشته های قبلی فرنچایز، این بازی دارای یک کمپین تک نفره است که شما را در جای چهار قهرمان قرار می دهد که در سینماهای مختلف جنگ می جنگند. این کمپین ها در جبهه های شرقی و غربی اروپا، اقیانوس آرام و شمال آفریقا برگزار می شود.

این بازی دارای حالت چند نفره آنلاین با 20 نقشه در هنگام راه اندازی است. این عنوان علاوه بر حالت های معمولی، شامل تنظیمات بتل رویال نیز می شود که هشت تیم را برای بقا در برابر یکدیگر قرار می دهد. انتظار می رود جزئیات بیشتر در مورد بخش چند نفره “به زودی” همراه با اطلاعات مربوط به Open Beta ارائه شود. در حالی که بازی اصلی توسط Sledgehammer Games توسعه داده می شود، حالت Vanguard’s Zombie از Treyarch Studios می آید که سال گذشته Call of Duty: Black Ops Cold War را عرضه کرد. ناشر اکتیویژن ادعا می کند که COD: Vanguard یک استریم ثابت از محتویات پس از راه اندازی شامل نقشه های جدید، حالت های بازی، رویدادهای فصلی را دریافت خواهد کرد.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 14 آبان ماه (پنج نوامبر) برای ایکس باکس سری ایکس/سری اس، کامپیوتر (ازطریق بتل‌نت)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا