صوتی و تصویری

عرضه تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 5X با وضوح 4K

شیائومی امروز از تلویزیون هوشمند سری Mi TV 5X در هند معرفی کرد. این تلویزیون در سه اندازه متفاوت 43، 50 و 55 اینچی و قابلیت‌هایی مانند رزولوشن 4K به بازار خواهند آمد. همه آنها دارای پنل هایی با وضوح 4K و گواهینامه های Dolby Vision ،HDR 10 و Dolby Atmos هستند.

علاوه بر پشتیبانی از رزولوشن 4K، عمق رنگی برابر 10 بیت داشته و از فناوری Vivid Picture Engine 2 استفاده می‌کند تا کاربران از کیفیت رنگ و تصاویر این دستگاه اطمینان حاصل کنند. شیائومی حاشیه‌های فلزی این تلویزیون را بسیار نازک طراحی کرده و به نسبت نمایشگر به بدنه قابل تحسین 95 درصد دست یافته است.

از دیگر خصوصیات نمایشگر این تلویزیون می‌توان به پشتیبانی از تکنولوژی Dolby Vision، پوشش 94 و 88 درصدی گستره‌های رنگی DCI-P3 و NTSC، فناوری HLG اشاره کرد.  تلویزیون‌های سری Mi TV 5X از بلندگوهای دوگانه برخوردارند که امکان برخورداری از ویژگی‌های Dolby Atmos و DTS-HD را برای کاربران فراهم می‌کنند. بلندگوهای نسخه 43 اینچی این تلویزیون توانی معدل 30 وات دارند، در حالی که نسخه‌های 50 و 55 اینچی، از بلندگوهای استریوی 40 واتی استفاده می‌کنند.

این تلویزیون‌ها همچنین از رابط کاربری PatchWall مبتنی بر اندروید تی وی 10 بهره می‌برند که یک افزونه IMDB نیز به همراه خود دارد تا امتیاز فیلم‌ها را به شما نشان می‌دهد. تلویزیون هوشمند Mi TV 5X، با پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای A55 کار می‌کند که در کنار آن، یک پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 تعبیه شده است. این دستگاه از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز استفاده می‌کند. با خرید این تلویزیون همچنین به دستیار صوتی گوگل، 3 پورت HDMI 2.1، دو درگاه USB اترنت و جک‌‌های صدا و تصویر دسترسی خواهید داشت. شیائومی نسخه‌های 43، 50 و 55 اینچی تلویزیون هوشمند Mi TV 5X را به ترتیب 430، 565 و 645 دلار قیمت‌گذاری کرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا