مرورگر مایکروسافت اج روی آیفون و آیپد به شما امکان می دهد هنگام مرور سایت ها با حالت تصویر در تصویر، فیلم تماشا کنید. این ویژگی به طور خودکار فیلم ها را در پنجره کوچکتری در صفحات وب بیرون می کشد.

ویژگی “Floating Video” در مایکروسافت اج چیست؟ استفاده از Picture-in-Picture در آیفون یا آیپد هنگام مرور وب یا کار بر روی وظافت دیگر راحت است. اکثر اپلیکیشن ها آن را Picture-in-Picture می نامند. با این حال، مرورگر مایکروسافت اج این ویژگی را به جای حالت تصویر در تصویر “Floating Video” (نام شناور) برچسب می زند.

تنها محدودیت Picture-in-Picture در مایکروسافت اج این است که نمی توانید ویدیو را خارج از مرورگر مشاهده کنید. اگر مرورگر را ببندید، پخش ویدیو متوقف می شود. در ادامه نحوه فعال کردن این قابلیت را آموزش خواهیم داد. تمامی سایت هایی که ویدیو را به اشتراک می گذارند، از حالت تصویر در تصویر یا Floating Video در مایکروسافت اج موجود روی آیفون یا آیپد پشتیبانی می کنند. ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه مایکروسافت اج (v46 یا بالاتر) را اجرا می کنید.

  • مرورگر مایکروسافت اج را در آیفون یا آیپد خود باز کنید. دکمه منوی سه نقطه (بیضی) را در پایین انتخاب کنید.
  • از منوی ظاهر شده، دکمه Settings را انتخاب کنید.
  • در بخش تنظیمات، گزینه Advanced Settings را انتخاب کنید.
  • در زیر بخش Browsing Options، گزینه Enable Floating Video را فعال کنید.
  • برای اعمال تغییرات، دکمه Done را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.

پس از این، مرورگر اج هنگام حرکت در صفحه وب، حالت Picture-in-Picture را برای یوتیوب و سایر سایت ها به طور خودکار فعال می کند. برای فیلم های یوتیوب، دکمه PiP (یک جعبه با پیکان و یک جعبه کوچکتر) را برای فعال کردن حالت تصویر در تصویر مشاهده خواهید کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *