آموزش

چگونه اشتراک پریمیوم اسپاتیفای خود را لغو کنیم؟

اسپاتیفای پریمیوم مطمئناً زندگی را آسان می کند، اما همچنان یک اشتراک پولی است و این اشتراک می تواند اضافه شود. اگر به دنبال صرفه جویی اندکی در اشتراک های ماهانه هستید و به موسیقی زیادی گوش نمی دهید، لغو Spotify Premium حتی به طور موقت می تواند یک حرکت هوشمندانه باشد. اسپاتیفای برنامه های پرداخت متعددی را ارائه می دهد که از 9.99 دلار در ماه (4.99 دلار در ماه با بسته Hulu و Showtime برای دانش آموزان) شروع می شود تا از کل کتابخانه موسیقی خود بدون تبلیغات لذت ببرید.

اگر از اسپاتیفای از طریق ارائه دهنده اینترنت یا پارتنر دیگری استفاده می کنید، باید از طریق صفحه پرداخت با آنها تماس بگیرید. اگر از طریق حساب iTunes پرداخت می‌کنید، باید اشتراک‌های اپل را با ضربه زدن روی نام خود در قسمت Settings و سپس رفتن به Subscriptions لغو کنید.

برای بقیه، برای لغو در اپ اسپاتیفای یا مرورگر (شما نمی توانید از یک دستگاه گوشی لغو کنید)، با کلیک کردن روی “Account” در منوی کشویی که از عکس پروفایل شما قابل دسترسی است، شروع کنید.

با این کار یک پنجره مرورگر با تنظیمات حساب و اطلاعات صورتحساب شما باز می شود. برای ویرایش این تنظیمات و سایر تنظیمات روی “Change Plan” کلیک کنید.

صفحه بعدی تمام پلن های اشتراک اسپاتیفای را با “رایگان” در پایین نمایش می دهد. به‌جای «Get Spotify Free»، عمداً به عنوان «Cancel Spotify Premium» بیان می‌شود، اما معنی آن‌ها یکسان است. روی این کلیک کنید.

کلیک کردن روی لغو کافی نیست، زیرا می دانیم که هر سرویس اشتراکی از ما می خواهد که بمانیم. در صفحه بعدی تمام معایب Spotify Free مشاهده می‌شود: تبلیغات هر 15 دقیقه، پرش‌های محدود، دسترسی محدود به تلفن همراه (به عبارتی که اصلاً به نظر نمی‌رسد)، و بدون دانلود. تا زمانی که روی «Continue to Cancel» در این صفحه کلیک نکنید، لغو نکرده‌اید، و این تا تاریخ صورت‌حساب بعدی شما اعمال نخواهد شد.

اگر هیچ کدام از اینها جواب نداد، می توانید این فرم را پر کنید و آن را به breakups@spotify.com ایمیل کنید یا به سوئد ایمیل کنید.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا