موبایل و تبلت

تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی به 70 میلیون رسید

مدت زیادی نیست که هواوی، سیستم عامل هارمونی را به جهان معرفی کرد. در ماه ژوئن، مدیرعامل شرکت وعده داد 100 مدل گوشی از نسخه پایدار این سیستم عامل برخوردار خواهند بود و به گفته رسانه‌های چینی، این نقطه عطف نزدیک است.

امروز این  شرکت 70 میلیون دستگاه را که به سیستم عامل هارمونی منتقل شده بودند جشن گرفت، گزارش‌ها همچنین ادعا کردند که “تقریبا” 100 مدل واجد شرایط به روز رسانی هستند. اوایل مرداد ماه نیز این شرکت به صورت رسمی اعلام کرد که تعداد نصب هارمونی 2 از مرز 40 میلیون دستگاه عبور کرده و به فاصله کوتاهی این رقم به 70 میلیون دستگاه افزایش پیدا کرده است.

از زمانی که هواوی سیستم‌عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی را در سال 2019 معرفی کرد همواره به دنبال توسعه آن بوده و سرانجام در خرداد ماه، این شرکت سیستم‌عامل هارمونی 2.0 را معرفی کرد و آن را در دسترس کاربران قرار داد. علاوه بر این در نقشه راه هواوی قرار است سیستم‌عامل هارمونی 2.0 بر روی تمام گوشی‌های موبایل این شرکت نصب شود.

همچنین هواوی در نظر دارد سیستم‌عامل اختصاصی خود را در دسترس سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند و تبلت نیز قرار دهد و باید منتظر ماند و دید این شرکت چینی چقدر در این مسیر موفق خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا