آنر به تازگی رسماً اعلام کرد که مقر جهانی خود را در شنژن چین افتتاح کرده است. این برند در حساب رسمی خود در شبکه ویبو، که تصاویری از مقر جدید جهانی را نیز به اشتراک گذاشته، اعلام کرد.

علاوه بر این، سازنده چینی اظهار داشت که سایت جدید دارای امکانات سخت افزاری با کیفیت بالا، تجهیزات آزمایشگاهی پیچیده و فضای اداری متنوع است که به رشد شرکت و تیم آن کمک می کند. در حال حاضر، مراکز تحقیق و توسعه از مناطقی مانند پکن، شیان، نانجینگ و سایر مناطق نیز به محل جدید نقل مکان کرده اند.

این شرکت افزود که فضای کاملاً جدید آنر را قادر می سازد تا از طریق نوآوری تکنولوژیکی، تجربه نهایی محصول را به مشتریان خود ارائه دهد. برای کسانی که بی اطلاع هستند، دفتر مرکزی در منطقه Futian در شنزن واقع شده است و دارای مجموع 350،000 متر مربع و مساحت کل 39،000 متر مربع است. قابل ذکر است، این مرکز تنها 12 کیلومتر با دفتر مرکزی هواوی، شرکت مادر سابق آن فاصله دارد.

در نوامبر 2020، هواوی برند آنر را برای اطمینان از بقای خود فروخته بود و از آن زمان این برند مستقل از هواوی فعالیت می کند. در حال حاضر، افتتاح دفتر مرکزی جدید جهانی گامی مهم در جهت تلاش های آن برای رشد بیشتر در کشور خود و حتی بازار خارج از کشور است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *