موبایل و تبلت

ویوو ایکس 70 با لنزهای *Zeiss T در تاریخ 9 سپتامبر معرفی می شود

ویوو امروز تأیید کرد که سری گوشی های هوشمند Vivo X70 را در چین در تاریخ نهم سپتامبر 2021 ساعت 7:30 بعد از ظهر (به وقت محلی) معرفی می کند. بر اساس گزارش های اخیر می توان گفت که این سری شامل سه گوشی نظیر ویوو ایکس 70، ایکس 70 پرو و ایکس 70 پرو پلاس خواهد بود. سازنده چینی تصاویری از مدل پرو پلاس را به اشتراک گذاشته تا طراحی آن نمایان شود. 

رندرهای رسمی نشان می دهد که ویوو ایکس 70 پرو پلاس در انواع رنگ مشکی و نارنجی در دسترس خواهد بود. به نظر می رسد مانند نسخه قبلی ایکس 60 پرو پلاس نسخه نارنجی مدل جانشین مجهز به پشتی چرمی باشد. در پنل جلویی، نمایشگری با دوربین سلفی حفره دار و لبه های خمیده دیده می شود. همچنین ماژول دوربین چهارگانه با لنز زوم پرسکوپ بر روی قاب پشتی دستگاه قابل مشاهده است.

گفته می شود که پرچمداران جدید ویوو مجهز به دوربین *Zeiss T خواهند بود – همان نام تجاری است که در پشت گوشی سونی اکسپریا 1 دیده ایم. زایس یک شرکت آلمانی اپتیک است و *T نوع خاصی از روکش لنز آن بوده که تابش خیره کننده نور سرگردان را از بین می برد.

براساس گزارشات، نسخه پرو پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی امولد با وضوح فول اچ دی پلاس، سنسور اثر انگشت زیرنمایشگر، تراشه اسنپدراگون 888، رم 12 گیگابایتی و شارژ سریع 65 وات همراه است.  گزارشات مربوط به گوشی های X70 و X70 پرو نشان می دهد که آنها مجهز به مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.56 اینچی امولد 120 هرتز، تراشه اگزینوس 1080 و شارژ سریع 44 واتی خواهند بود. نسخه های جهانی X70 و X70 Pro احتمالاً از چیپست دایمنسیتی 1200 تغذیه خواهند کرد. انتظار می رود که سری ایکس 70 در بخش عکاسی عملکرد خوبی از خود نشان دهد، چراکه به تراشه ISP ویوو V1 مجهز خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا