سخت افزار

رونمایی ال جی از اولین اسپیکر گیمینگ UltraGear GP9

سری UltraGear ال جی، امروز محصول جدیدی را دریافت کرده و آن هم اسپیکر گیمینگ UltraGear GP9 Gaming است. این اولین اسپیکری بوده که تحت سری گیمینگ عرضه می شود. از ویژگی های خوب آن می توان به فناوری 3D Gaming Sound و Game Genre Optimizer، صدای فراگیر مجازی 7.1، میکروفون داخلی و Hi-Res Audio اشاره کرد.

UltraGear GP9 از نوآوری 3D Gaming Sound ال جی با HRTF فوق العاده برنامه ریزی شده (کار مبادله مربوط به سر) استفاده می کند که برای بازتولید صدای بازی با توجه به ژانر طراحی شده است. با استفاده از Game Genre Optimizer، مشتریان می توانند بین دو روش فعالیت-حالت FPS (اولین شوتر تکی) و حالت RTS (استراتژی زمان واقعی) جابجا شوند.

در داخل GP9 یک ES9038PRO Hi-Fi Quad DAC وجود دارد که صدای تنظیم شده و کاهش هیاهو را ارائه داده و مجهز به استاندارد Hi-Res Audio است. یکی دیگر از قابلیت های اسپیکر، فناوری چت صوتی آن است که به کاربران اجازه می دهد در طول بازی بدون نیاز به هدست ارتباط برقرار کنند. همچنین دارای دکمه های کنترل در روی آن، نور RGB قابل تنظیم و مجموعه ای از پورت ها از جمله USB-C ،AUX، اپتیکال و بلوتوث است. باتری با یکبار استفاده می تواند تا پنج ساعت دوام بیاورد.

در مورد قیمت و در دسترس بودن، اسپیکر گیمینگ LG UltraGear GP9 از ماه سپتامبر در آمریکا و کره جنوبی به فروش می رسد. در حال حاضر 549،000 وون (471 دلار) قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا