تقریباً چهار سال پس از اولین راه اندازی Bose’s QuietComfort 35 II، نام تجاری صوتی آمریکایی جانشین جدیدی با نام QuietComfort 45 منتشر کرد. این هدفون جدید در رنگ های سیاه و سفید با طراحی تقریباً بدون تغییر و چندین بهبود مانند شارژ USB-C، حداکثر 24 ساعت عمر باتری و چهارمین میکروفون روی قاب برای دریافت بهتر صدا عرضه می شود.

QC45 حالا دو حالت نویزکنسلینگ Quiet و Aware دارد. حالت اول در واقع برای حذف نویز محیط ایده‌آل است و حالت دوم هم صدای محیط را به داخل هدفون می‌آورد تا بتوانید صدای دوستانتان را موقع صحبت کردن بشنوید. Bose می‌گوید با فناوری جدید معماری آکوستیک TriPort می‌تواند صداهای عمیق‌تری را به سمت گوشتان بفرستد.

همچنین بوز یک اکولایزر فعال برای QuietComfort 45 در نظر گرفته که باعث می‌شود برخی المان‌های صدا مثل بیس با وجود تغییر سطح صدا ثابت بماند. امکان شخصی‌سازی و تنظیم دقیق‌تر صدا نیز از طریق اپلیکیشن Bose Music برای اندروید و iOS وجود دارد. بوز می‌گوید به لطف اضافه کردن میکروفون خارجی چهارم، صدای مکالمات در QC45 بهبود پیدا کرده است. این هدفون به‌صورت خودکار صدای مزاحم بیرون را حذف کرده و تنها صدای شما را از طریق میکروفون ارسال می‌کند.

هدفون QC 45 با بلوتوث 5.1 و با قابلیت اتصال همزمان به چند دستگاه عرضه می‌شود. با این‌حال بوز کدک‌های بلوتوث پشتیبانی شده را اعلام نکرده است. کماکان جک 3.5 میلی‌متری نیز برای اتصال سیمی حفظ شده است. بوز می‌گوید با هر بار شارژ QC45 می‌توانید تا 24 ساعت آن هم با ANC از هدفون استفاده کنید. شارژ هدفون با درگاه USB-C و در 2.5 ساعت انجام می‌شود. با این‌حال با تنها 15 دقیقه شارژ می‌توانید انرژی لازم برای 2.5 ساعت پخش موسیقی را نیز فراهم کنید. این هدفون قرار است از یکم مهرماه با قیمت 330 دلار به بازار عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *