امروز مایکروسافت به طور رسمی تاریخ انتشار ویندوز 11 را اعلام کرد. این سیستم عامل جدید قرار است در تاریخ 13 مهرماه (5 اکتبر 2021) در دسترس کاربران قرار گیرد. این بدان معناست که در عرض بیش از یک ماه، برخی از کاربران ویندوز 10 با رایانه های شخصی سازگار می توانند به صورت رایگان به سیستم عامل جدید ارتقا دهند، اگرچه برخی دیگر باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

مدیر کل بازاریابی ویندوز می‌گوید که آنها می‌خواهند بهترین تجربه‌ ممکن را برای کاربران به ارمغان بیاورند و تا اواسط 2022 تمام سیستم‌های واجد شرایط چنین آپدیتی را دریافت خواهند کرد. مایکروسافت اعلام کرده که از طریق بخش آپدیت‌ها، سازگار بودن یا نبودن سیستم کاربران با ویندوز 11 اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین همین حالا هم کاربران از طریق استفاده از ابزار PC Health Check می‌توانند از این موضوع خبردار شوند.

اگرچه ویندوز 11 در تاریخ 13 مهر ماه از راه می‌رسد، اما تمام قابلیت‌هایش در همین تاریخ در دسترس نخواهد بود. برای مثال ردموندی‌ها با همکاری آمازون اپ‌های اندرویدی را به ویندوز 11 می‌آورد، اما در 13 مهر ماه چنین قابلیتی وجود نخواهد داشت. انتظار می‌رود در سال 2022 کاربران بتوانند چنین ویژگی را تجربه کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *