شیائومی با گسترش مجموعه سبد محصولات خود با نام تجاری Mijia، امروز محصول جدیدی را در بازار خانگی به نام Mijia Sweeping and Dragging Robot 2 Pro رونمایی کرده است. پیش فروش آن از 1 سپتامبر در چین با قیمت 2399 یوان (371 دلار پوند) در دسترس خواهد بود.

این محصول جدید مجهز به یک دستگاه الکترولیز آب حرفه ای بوده که می تواند آب لوله کشی را به آب ضدعفونی کننده الکترولیز کرده و از 10000 امواج صوتی با فرکانس بالا در دقیقه برای پاک کردن زمین پشتیبانی کند. این شرکت می افزاید که جاروبرقی مخصوص پاکسازی کف طراحی شده و نظافت دستی و دستمال مرطوب را به طور مکرر در هر دو جهت شبیه سازی می کند.

ربات شیائومی Mijia Sweeping Robot 2 مجهز به سیستم جلوگیری از موانع تشخیص استریو چند بعدی فوق حسگر X-CrossAI است. این تراشه دارای دو CPU + GPU است که ساخت نقشه و برنامه ریزی مسیرهای هوشمند را کارآمدتر می کند. ربات شیائومی Mijia Sweeping and Mopping Robot 2 Pro با سیستم ناوبری لیزری LDS جدید عرضه می شود و همچنین به یک جعبه گرد و غبار مستقل 500 میلی لیتری و یک مخزن آب دو در یک جعبه گرد و غبار مجهز شده است.

همچنین با وجود قابلیت هوش مصنوعی، این ربات جدید را قادر می سازد تا نوع اتاق را تشخیص داده و مکش و حجم مناسب آب را با توجه به مصالح زمین توصیه می کند، بدون اینکه اتاق را به صورت دستی متمایز کرده و نامگذاری کنید. همچنین مکش و حجم مناسب آب را با توجه به نوع کفپوش و بدون نیاز به تمایز دستی بین اتاق توصیه می کند. از سوی دیگر دارای الگوریتم های ارتقا یافته است، به طوری که محصول می تواند اشیاء بیشتری را تشخیص دهد، مسیر نقشه را مشخص کرده و از گرفتگی و برخورد جلوگیری کرده و همچنین از درهم تنیدگی سیم جلوگیری کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *