گوناگون

معرفی اولین پرینتر سه بعدی انکر به نام AnkerMake M5

چاپ سه بعدی می تواند سرگرمی وقت گیر و پرهزینه ای باشد – حتی اگر سعی کنید آن را با هزینه کم انجام دهید. اما شاید یک پرینتر سه بعدی واقعاً آماده مصرف کننده بتواند این وضع را تغییر دهد. انکر از نخستین پرینتر سه بعدی خود با نام AnkerMake M5 رونمایی کرده است.

AnkerMake M5 که اواخر امروز با قیمت اولیه 429 دلار در کیک استارتر عرضه می شود (اگرچه انکر پیشنهاد کرده که قیمت آن در خرده فروشی 759 دلار یا بیشتر خواهد بود)، به صورت استاندارد با ویژگی های بسیار خوبی ارائه می شود که اغلب مجبور خواهید بود در چاپگرهای رقیب استفاده کنید – مانند وب‌کمی که به شما امکان می‌دهد چاپ‌ها را از راه دور تماشا کنید، ویدیوهای تایم لپس آثارتان را ضبط می‌کند، و می‌تواند به‌طور خودکار یک کار چاپ را متوقف کند و اگر ببیند چاپگر به‌جای قطعه‌ای مفید، پلاستیک مذاب تولید می‌کند، به شما هشدار می‌دهد.

اما ویژگی شاخص آن چیزی بسیار اساسی تر است: انکر ادعا می کند که پنج برابر سریعتر از رقبا چاپ می کند؛ از لحاظ نظری می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که واقعاً سریع چاپ شود، در صورتی آن را به دقت کالیبره کنید. به گفته انکر، می توانید دو نیمه پرینتر را از جعبه خارج کرده و با هشت پیچ مخصوص خودش به هم وصل کنید. همچنین هنگامی که دو کابل USB-C و یک آداپتور برق را وصل کنید، به طور خودکار قادر است با سرعت 250 میلی‌متر بر ثانیه چاپ مورد نظر را انجام دهد.

مشخص نیست چه چاشنی مخفی مانع از تکان خوردن قطعات شما با این سرعت از روی چاپگر می شود، اما به نظر می رسد که این می تواند چیزهای زیادی باشد. انکر ادعا می‌کند که صفحه ساخت Y محور را با استفاده از یک موتور پله‌ای فانتزی با “درایورهای زیربخش بالا” و دو تسمه به جای یک تسمه حرکت می‌دهد. همچنین دروازه ای برای پایداری به جای یکی، روی دو پیچ سربی بالا و پایین می آید. این یک سطح ساختاری قابل جابجایی دارد، شبیه به چاپگرهای Creality، که به نظر برای چسباندن چاپ روی صفحه بسیار عالی است. آنها به چاپگر یک پایه آلیاژ آلومینیومی سنگین و دایکاست دادند تا ثابت بماند. و انکر ادعا می کند “الگوریتم های پیشرفته ای که چاپ شما را با مسیر عمل شما هماهنگ می کند.”

چشم انداز این چاپگر این است که در آن می توانید طرحی را از اینترنت دانلود کنید، آن را مستقیماً از طریق Wi-Fi یا حتی از راه دور از طریق ابر به حافظه داخلی 8 گیگابایتی چاپگر ارسال کنید و بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد. نیازی به یافتن یک برنامه برش دهنده برای ترجمه آن به کد چاپگر نیست، یا نگران چندین مورد از رایج ترین نقاط خرابی دیگر باشید، و پس از اتمام کار، یک ویدیوی تایم لپس کامل آماده است و منتظر است تا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا