مایکروسافت برای راه اندازی رسمی سیستم عامل ویندوز 11 آماده می شود. این سیستم عامل با ویژگی های مختلف جدید و پیشرفت های دیگر ارائه می شود، اما شاید مهمتر از همه، پشتیبانی بومی از اپلیکیشن های اندروید بدون نیاز به شبیه ساز باشد. در حال حاضر، گزارش جدیدی نشان می دهد که این ویژگی می تواند در کنسول های بازی محبوب این شرکت، ایکس باکس نیز ارائه شود.

در حالی که پشتیبانی اپلیکیشن اندروید در ویندوز 11 بلافاصله پس از اولین راه اندازی در دسترس نخواهد بود، انتظار می رود که به زودی ارائه شود. با این حال، غول فناوری آمریکایی اعلام کرد که با آمازون (و اپ استور آن) و اینتل کار می کند تا این ویژگی را به آخرین نسخه ویندوز خود برساند. در حال حاضر، می توانید ویژگی تحت عنوان “Windows Subsystem for Android” را در مایکروسافت استور پیدا کنید، اگرچه، در حال حاضر هیچ کاری انجام نمی دهد.

اما جالب اینجاست که لیست فروشگاه یک دستگاه غیرمنتظره را در اختیار ما قرار می دهد که در دسته سیستم مورد نیاز ذکر شده است. در این لیست، می توانیم از Xbox One نیز نام ببریم، که نشان می دهد این قابلیت پشتیبانی از اپ اندروید نیز به کنسول بازی محبوب (از طریق SlashGear) راه پیدا کرده است. با این حال، بعید است که این کار اپ های مبتنی بر بهره وری اندروید را به ارمغان بیاورد و به احتمال زیاد شامل نرم افزارهای سرگرمی بیشتری مانند بازی ها باشد. این امر چندان دور از ذهن نخواهد بود زیرا طرح های کنترلی بازی های موبایل مستقیماً از گیم پدهای کنترلر الهام گرفته شده اند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *