شرکت MSI به تازگی از دسکتاپ تجاری جدید خود با نام PRO DP21 رونمایی کرد. این محصول دارای یک طراحی متمرکز بر تجارت و انعطاف پذیر در فرم فاکتور جمع و جور 2.3 لیتری بوده که در هر فضای کاری مناسب است. سری PRO DP21 با مرکز اختصاصی MSI و درگاه های مختلف IO به گونه ای طراحی شده است که برای نیازهای تجاری مدرن کارآمد و مولد باشد.

سری MSI PRO DP21 از پشتکار، تحول و پالایش طبیعی بامبو الهام گرفته شده است. یک درخت بامبو به مدت چهار سال در خواب است و در پنجمین سال به صورت تصاعدی رشد می کند. این گیاه کوچک در زیر زمین رشد کرده و یک سیستم ریشه ای به اندازه کافی قوی ایجاد می کند که بتواند رشد خارجی بالقوه خود را در سال پنجم و بعد از آن پشتیبانی کند. این می تواند عمر خود را حفظ کند زیرا تنها زمانی رشد می کند که یک پایه قوی ایجاد کند، سپس صد فوت ارتفاع می یابد. این سری MSI PRO DP21 است.

سری MSI PRO DP21 برای متخصصان تجاری که به دنبال راه حل های شیک و بهترین در کلاس مهندسی شده با اجزای پیشرفته، قابلیت اطمینان برتر و زیبایی زیبا هستند، محیط کار رقابتی را تضمین می کند. این محصول دارای عملکرد قدرتمندی بوده که به الزامات منحصر به فرد مشاغل کوچک و متوسط اختصاص داده شده است. کاربران با دارا بودن آخرین پردازنده نسل 11 اینتل Core i7 و حافظه 64 گیگابایتی با طراحی دو کاناله، می توانند یک سند خیره کننده و ویرایش سند را تجربه کنند.

کاربران همچنین می توانند از تجزیه و تحلیل بزرگتر داده های بزرگ لذت ببرند و اتلاف وقت را در حین کار کاهش دهند یا فقط از گرافیک با کیفیت بالا یا فیلم 4K برای هر نوع سرگرمی لذت ببرند. با دو درگاه COM و هشت درگاه USB، به شما امکان می دهد به طور کامل به دستگاه های POS خود مانند اسکنر بارکد، چاپگر رسید و بسیاری دیگر متصل شوید.

پورت COM آن همچنین می تواند با کنترلرهای منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) یا سایر ماژول ها مانند اپراتور/HMI، کنترلرهای موتور، ربات یا سیستم بینایی در یک کارخانه هوشمند ارتباط برقرار کند. برای حمایت از تجارت شما، PRO DP21 از FW TPM استفاده می کند تا محیط ایمن تری را برای اطلاعات کسب و کار شما فراهم کند تا نگران مشکلات امنیت اطلاعات نباشید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *