صوتی و تصویری

نمایشگر تاشوی جدید ال جی به سختی شیشه و بدون چین و چروک است

ال جی الکترونیکس ممکن است از تجارت گوشی های هوشمند کنار رفته باشد اما هنوز در هر بخش دیگری قوی است. ال جی Chem اکنون اعلام کرد که یک صفحه نمایش تاشو جدید تولید کرده که قاب های صفحه را سخت مانند شیشه اما انعطاف پذیر مانند پلاستیک می کند. نوآوری های مورد استفاده در این فرآیند، دوام و استحکام هر پنل تاشو را بهبود می بخشد، چراکه دسترسی به چنین گوشی هایی بیشتر و بیشتر می شود.

افناوری موسوم Real Folding Window که نام دارد، یک پوشش مخصوص توسعه یافته برپایه polyethylene terephthalate (PET) است. LG Chem می‌گوید که این محافظ نازک‌تر از شیشه حرارت دیده بوده و با وجود انعطاف‌پذیری مثل پلاستیک، خود بسیار مقاوم است. برخلاف پوشش‌های موجود که برپایه شیشه حرارت دیده و یا پلی‌‌آمید تولید می‌شود، پوشش جدید ال‌جی انعطاف‌پذیری بالایی داشته و یک گزینه مناسب برای گوشی‌های تاشدنی محسوب می‌شود. این پوشش می‌تواند مشکلات مزمن این نوع نمایشگر هم‌چون خط تا و چین‌خوردگی در بخش لولا را برطرف سازد.

نمایشگر تاشدنی ال‌جی طبق آزمایشات حتی پس از 200 هزار بار تاشدن کاملا سالم خواهد ماند. طبق اعلام این شرکت محافظ نمایشگر جدید قابلیت استفاده در صفحه نمایش‌های تاشدنی از بیرون و داخل را خواهد داشت. این محافظ بهبود قابل توجهی در محل تاشدن نمایشگر و قرارگیری لولا دارد. LG Chem همچنین اعلام کرده است که در تلاش است یک پوشش خاص بدون نیاز به پلاستیک را ارایه دهد. ابن موضوع احتمالا دست تولیدکنندگان را برای طراحی بهتر گوشی‌های تاشدنی باز می‌کند و امکان استفاده از شیشه گوریلا گلس را فراهم می‌سازد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا