لنوو مجموعه جدیدی از رایانه های شخصی، تبلت ها و مانیتورها را در Tech World 2021 ارائه کرد. مهمترین محصول این مجموعه IdeaPad Slim 7 Carbon می باشد که یک لپ تاپ 14 اینچی مجهز به ویندوز 11 بوده و 2.37 پوند وزن داشته و از صفحه نمایش OLED ساخت سامسونگ بهره می برد.

همانطور که از نامش مشخص است، شاسی دستگاه از جنس فیبر کربن و آلیاژ منیزیم برای سبکی و استحکام است. صفحه نمایش این لپ تاپ رزولوشن +QHD و نسبت تصویر 16:10 داشته و از ویژگی هایی نظیر نرخ تازه سازی 90 هرتز، دالبی ویژن و تاییدیه مشکی واقعی برخوردار است. مشتریان همچنین می توانند نسخه صفحه لمسی خود را که با Gorilla Glass تقویت شده، دریافت کنند.

این دستگاه از پردازنده های موبایل AMD سری Ryzen 7 5800U (حداکثر 8 هسته ای) با گرافیک یکپارچه AMD Radeon Graphics تغذیه می کند و مشتریان می توانند کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX450 را به صورت نصب اختیاری دریافت کنند. خریداران همچنین می توانند لپ تاپ را به 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD مجهز کنند. سایر ویژگی ها شامل 14.5 ساعت عمر باتری، WiFi 6 و پشتیبانی داخلی الکسا با تجربه Alexa Show می باشد. لپ تاپ جدید لنوو از اکتبر 2021 در رنگ Cloud Grey با قیمت 1290 دلار در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از دستگاه های قابل توجه در سری جدید نام تجاری Chromebook Duet 5 است. این یک محصول هایبرید 2 در 1 لپ تاپ-تبلت است که از سیستم عامل کروم با دسترسی به گوگل پلی استفاده می کند. این دستگاه دارای صفحه کلید درجه یک لپ تاپ است که می توان آن را از صفحه نمایش OLED 13.3 اینچی جدا و از آن استفاده کرد.

کروم بوک Duet 5 همچنین مجهز به تراشه اسنپدراگون 7c Gen 2 با 256 گیگابایت حافظه SSD و حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم بوده و قرار است در رنگ های طوسی و آبی با قیمت پایه 430 در دسترس قرار گیرد. کسانی که یک لپ تاپ بزرگتر را ترجیح می دهند، می توانند به جای آن ldeaPad Slim 7 Pro را دریافت کنند. این لپ تاپ 16 اینچی مبتنی بر ویندوز 11 با صفحه نمایش QHD IPS و قدرت پردازنده های موبایل Ryzen 7 5800H AMD همراه است. دستگاه می تواند مجهز به گرافیک مجزای لپ تاپ GeForce RTX 3050 NVIDIA باشد و تا 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD پیکربندی کرد. این دستگاه در ماه اکتبر با حداقل 1،449 دلار عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *