ریزر به تازگی از نسخه جدید ماوس گیمینگ سیمی Basilisk V3 رونمایی کرده با ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود و همچنین قیمت کمی پایین تر روانه بازار شده است. این ماوس در حال حاضر با قیمت 69.99 دلار در دسترس قرار گرفته است.

چرخ پیمایش آن بزرگترین پیشرفت ها را در خود جای داده و یک ترفند از G502 Lightspeed و G502 Hero Logitech وام گرفته است. یک دکمه در کنار چرخ Basilisk V3 می تواند بین حالت پیمایش مبهم که بازخورد لمسی را ارائه داده و یک حالت چرخش آزاد که به شما امکان می دهد آزادانه از صفحه پایین بروید، جابه جا شود.

همچنین در نرم افزار Razer Synapse یک ویژگی اختیاری وجود دارد که بسته به اینرسی اسکرول شما، به طور خودکار بین دو حالت جابجا می شود و حالت چرخش آزاد را با قدرت زیادی درگیر می کند یا در هنگام پیمایش آرام تر خط به خط آن را بریده نگه می دارد. تغییری که می تواند Basilisk V3 را از V2 متمایز کند، نورپردازی جدید Chroma RGB است که یکی از مدل های برجسته ریزر است.

لوگوی ریزر، تریم چرخ اسکرول و تریم شفافی که در قسمت زیرین موس قرار گرفته، می تواند روشن شود. همچنین، دکمه ضامن حساسیت DPI روی V3 ثابت است، در حالی که روی V2 اختیاری بود، این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید آن را به صورت مغناطیسی بچسبانید یا آن را خاموش کنید. V3 همچنین صفحه عقبی V2 را که تنش چرخ اسکرول را تنظیم می کند، ندارد، اما گزینه جدید چرخش آزاد جایگزین مناسبی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *