آمازون نسخه به روز شده محبوب Fire TV Stick 4K خود را عرضه کرد. مدل جدید که Fire TV Stick 4K Max نام دارد، دارای پردازنده سریعتر و شبکه بهتر است. Fire TV Stick 4K Max دارای پردازنده سریعتر مدیاتک MT8696 می باشد. درحالیکه مدل قبلی تراشه چهارهسته ای 1.7 گیگاهرتزی و گرافیک 650 هرتز داشت، این مدل جدید تراشه چهارهسته ای 1.8 گیگاهرتزی با گرافیک 750 مگاهرتز است. همچنین در کنار تراشه 2 گیگابایت حافظه رم همراهی می کند. در حالیکه تغییرات ممکن است کوچک به نظر برسند، اما باید رابط کاربری و پخش را سریعتر کند.

Fire TV Stick 4K Max همچنین دارای شبکه 802.11ax بوده که به Wi-Fi 6 نیز معروف است. مدل جدید همچنین به روزرسانی صوتی الکسا داشته که با مدل استاندارد Fire TV Stick دریافت می کنید. این ریموت بسته به منطقه شما دارای دکمه های میانبر اضافی برای اپلیکیشن های محبوب مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس، Hulu است.

درنهایت، این محصول از قابلیت نمایش زنده تصویر در تصویر از Fire TV Cube پشتیبانی می کند. بقیه دستگاه بیشتر شبیه به Fire TV Stick 4K استاندارد است، به این معنی که یک پخش کننده رسانه ای بسیار قوی با پشتیبانی از همه اپلیکیشن های اصلی مدیا استریمینگ و ویژگی هایی مانند Dolby Vision و Dolby Atmos در بسته آب نبات است. Fire TV Stick 4K Max  قرار است با قیمت 54.99 دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *