سامسونگ امروز دو لپ تاپ جدید، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک معرفی کرد. هر دو لپ تاپ جدید با در نظر گرفتن کاربران تجاری مبتنی بر ویندوز 10 پرو بوده و می توانند با قابلیت Samsung Care+ for Business عرضه شوند. هر دو لپ تاپ امروز در آمریکا با قیمت پایه 899 دلار در دسترس هستند.

نسخه پرو در مدل های 13.3 و 15.6 اینچی موجود بوده که ضخامت هر کدام کمتر از نیم اینچ است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش Super AMOLED و نمای بیرونی آلومینیومی است. در داخل، نسخه پرو مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core با تاییدیه Intel Evo است. سامسونگ تاکید می کند که این پردازنده به ارائه عمر باتری خوب، اتصال سریعتر و گرافیک بهتر کمک می کند. لپ تاپ تجاری جدید سامسونگ همچنین از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند.

سامسونگ بسیاری از جزئیات گلکسی بوک (غیر پرو) را به اشتراک نگذاشته، اما توضیح می دهد که آن و گلکسی بوک پرو برای استفاده تجاری طراحی شده اند. این شرکت گلکسی بوک را خلاصه کرده و می گوید که شامل بسیاری از ویژگی های بهره وری مشابه نسخه پرو است اما قیمت پایین تری دارد.

هر لپ تاپ جدید سامسونگ با اکوسیستم سامسونگ از جمله Quick Share ،SmartThings ،Second Screen و Your Phone کار می کند. هر دو لپ تاپ از ویندوز 10 پرو استفاده می کنند و با انتشار سیستم عامل جدید در اواخر امسال به ویندوز 11 پرو قابل ارتقا هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *