دوربین های دیجیتال

رونمایی نیکون از دوربین اقتصادی Coolpix A1000

بعد از معرفی از دوربین های فول فریم بدون آینه، نیکون تمرکزش را بیشتر به سمت دوربین های اقتصادی تر پرداخته و از جدیدترین دوربین دیجیتال خود موسوم به Coolpix A1000 رونمایی کرد.

هدف از ساخت کولپیکس A1000، برای افرادی است که قصد دارند خاطرات سفرها را بدون نیاز به دوربین بزرگ ثبت کنند. این دوربین جدید از یک سنسور کلاسیک ۱/۲.۳ اینچی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل بهره گرفته و به لطف زوم اپتیکال 35 برابری با محدوده 24 الی 740 میلی متری، این دوربین می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای یک دوربین سفری لقب بگیرد.

کولپیکس A1000 از ایزوی ۶۴۰۰ پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی خاصی است که اجازه می‌دهد تا بتوان از این دوربین در نور‌های کم نیز استفاده کرد. موضوعی که در دوربین‌های سفری زیادی قابل مشاهده نیست. دوربین کولپیکس A1000 به سیستم کاهش لرزش لنز (VR) مجهز بوده تا بتوان تصاویری ثابت خوبی بگیرید. از سوی دیگر به لطف بکارگیری سیستم کاهش لرزش هیبریدی در این دوربین، می توان اقدام به ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K پرداخت.

دوربین اقتصادی نیکون همچنین از منظره یاب ۱۱۶۶ هزار نقطه‌ای الکترونیکی با استفاده از سنسور چشم پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این دارای نمایشگر شیب دار سه اینچی تاچ هم هست. یک کنترل ثانویه برای نزدیک نمایی در این دوربین وجود دارد که کنار لنز قرار گرفته و به منظور نزدیک نمایی روان‌تر در دوربین تعبیه شده است که می‌تواند در هنگام فیلمبرداری کاربردی ظاهر شود. این دوربین قرار است از اواخر ماه ژانویه با قیمت 530 دلار به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا