وان پلاس در جدیدترین گوشی های پرچمدار خود، وان پلاس 9 و 9 پرو، از فناوری دوربین هاسلبلد استفاده کرد. مدتی طول می کشد تا تأثیر کامل آن مشارکت را در سخت افزار دوربین سفارشی مشاهده کنیم. در این بین، وان پلاس به دنبال این است که حس هاسلبلد را بیشتر در گوشی های فعلی خود ایجاد کند.

جدیدترین به روز رسانی نرم افزاری برای گوشی های سری 9، که وان پلاس منتشر کرده، شامل تنظیماتی است که قصد دارد ظاهر دوربین های فیلم Hasselblad XPan را تکرار کند. حالت Xpan شامل نسبت تصویر 65:21 و حالت بسیار گسترده با دو فاصله کانونی (30 میلی متر و 45 میلی متر) است. وان پلاس می گوید پیش نمایش تصویر دارای خطوط فریمی است که از طریق لنز دوربین XPan می بینید و پس از عکاسی، می توانید انیمیشنی از فیلم نیتیو را مشاهده کنید.

در اینجا دو جلوه شبیه سازی فیلم نیز وجود دارد – رنگی و سیاه و سفید – که هاسلبلد برای ایجاد دومی با وان پلاس همکاری می کند. به نظر می رسد این به روز رسانی سیستم دوربین گوشی ها را از راه های دیگر بهبود می بخشد. وان پلاس می گوید راه حل بهینه سازی حافظه را به روز کرده و زمان راه اندازی برنامه دوربین را تا نصف کوتاه کرده است. این شرکت می گوید تاخیر در پیش نمایش ها را کاهش داده و شفاف سازی بیش از حد را در شرایط مختلف حالت خودکار ثابت کرده است.

همچنین ادعا می کند که در شرایط کم نور محدوده دینامیکی را بهبود بخشیده و میزان موفقیت را در هنگام عکاسی از اجسام متحرک افزایش داده، در حالی که نویز را کاهش می دهد و الگوریتم های بازیابی فریم HDR را برای برخی از صحنه ها بهینه می کند. وان پلاس می گوید این به روز رسانی شامل پیشرفت های دیگری برای وان پلاس 9 و 9 پرو از جمله بهینه سازی شارژ بی سیم و جدیدترین وصله امنیتی اندروید است. آخرین فریمور همچنین برخی از مشکلات شناخته شده را بررسی کرده و ثبات را بهبود می بخشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *