ریزر کیبورد گیمینگ جدید سیمی Huntsman V2 را مغرفی کرده که در مقایسه دیگر کیبوردهای بازی سنتی برخی از ویژگی های ابتکاری را ارائه می دهد. سوئیچ های اپتیکال برخلاف صفحه کلید گیمینگ سنتی از یک پرتو مادون قرمز برای فعال کردن سوئیچ استفاده می کنند. این همچنین عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد زیرا تأخیر رد کردن وجود ندارد.

صفحه کلید گیمینگ Razer Huntsman V2 بهبود مدل های قبلی همراه با استفاده از سوئیچ های اپتیکال خطی ریزر است. سوئیچ های اپتیکال باعث فعال شدن سریعتر و نرخ نظرسنجی بالاتر (8KHz) می شوند. این کیبورد همچنین دارای یک میراگر صدا سیلیکونی است تا هنگام پایین آمدن کلید، صدا را کاهش دهد. علاوه بر این، سوئیچ ها و تثبیت کننده ها به خوبی روغن کاری شده اند تا یک تجربه تایپ بدون درز و روان ایجاد شود. ریزر همچنین ادعا می کند که مدل جدید، مطابق گزارشات قبلی، قادر است 100 میلیون ضربه کلید را در طول عمر خود انجام دهد.

مدل جدید Huntsman V2 نامی است که قبلاً توسط ریزر استفاده شده است. ریزر Huntsman V2 Analog یک صفحه کلید است که در آن کلیدها می توانند تغییرات سطح فشار را تشخیص دهند. مفهوم سرعت رای گیری سریعتر این است که زمان پاسخگویی دستگاه به دستورات کلیدی بسیار سریع است. Razer Huntsman V2 یک کیبورد چند منظوره و چهار کلید رسانه اضافه می کند. این دستگاه دارای صفحه بالینی آلومینیومی است و دارای مچ دست است تا ثبات و راحتی بیشتری را ارائه دهد.

Razer Huntsman V2 در حال حاضر با قیمت 189.99 دلار در دسترس است. برای لوازم جانبی دیگر مانند سوئیچ های قرمز اپتیکال که 10 دلار قیمت دارند، هزینه اضافی وجود دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *