سخت افزار

رونمایی Spigen از باتری پک ArchHybrid Mag MagSafe برای آیفون 13

Spigen از عرضه باتری پک مگ سیف خود با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خبر داده است. این محصول خروجی 12 واتی USB-C ارائه داده و می تواند آیفون 13 را به طور بیسیم با خروجی 7.5 وات شارژ کند. برای مقایسه، باتری پک مگ سیف اپل تنها 1460 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و در حالت 15 وات به عنوان یک گذرگاه عمل می کند و همچنین هنگام اتصال به آیفون، شارژ بی سیم 5W را ارائه می دهد.

Spigen ArcHybrid Mag باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی داشته، اندازه آن کوچک بوده و از قدرت مغناطیسی بیشتری نسبت به بسته اصلی اپل مگ سیف بهره می برد. همچنین این دستگاه از شارژ بی سیم سریع برای شارژ سریعتر آیفون شما پشتیبانی کرده و دارای دکمه سوئیچ برای تنظیم فرایند شارژ است. علاوه بر این، ArcHybrid Mag با قدرت 14.08N خود یکی از قوی ترین ضمیمه های MagSafe است. این بدان معناست که Spigen ArcHybrid Mag حتی در شرایط آشفته نیز به سختی از دستگاه جدا می شود.

Spigen ArcHybrid Mag علاوه بر کارکردن به عنوان یک شارژر عبوری شبیه به باتری پک اپل مگ سیف، می تواند به عنوان یک شارژر USB-C نیز عمل کند. هنگام کار به عنوان گذرگاه، ArcHybrid Mag ابتدا آیفون را تا 100 درصد قبل از شارژ کامل شارژ می کند. به علاوه، این دستگاه، فناوری QuantumBoost را ارائه داده که قدرت مطلوب را برای دستگاه در حال شارژ میسر می کند. ویژگی ایمنی هوشمند در برابر اضافه بار و گرمای بیش از حد موجود است. Spigen ArcHybrid Mag برای پیش خرید از طریق آمازون با قیمت 54.99 دلار قبل از تاریخ انتشار رسمی آن در 14 اکتبر 2021 در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا