موبایل و تبلت

معرفی نسخه جدید تبلت های سری Kindle Paperwhite آمازون

آمازون امروز دو نسخه جدید از سری Kindle Paperwhite محبوب خود را روانه بازار کرد. این دو مدل که Paperwhite و Paperwhite Signature Edition نامیده می شوند، تا حد زیادی شبیه به Signature Edition هستند که دو ویژگی اضافی را به همراه دارند.

Paperwhite جدید دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی بزرگتر با حاشیه های کوچکتر در کنار آن است. حداکثر روشنایی 10 درصد افزایش یافته و اکنون می توانید گرمای صفحه را برای خواندن راحت تر تنظیم کنید. Signature Edition بر اساس نور محیط تنظیم روشنایی خودکار را اضافه می کند. عمر باتری به 10 هفته افزایش یافته، که طولانی ترین مدت برای هر کیندل تا به امروز است. مدل های جدید از طریق اتصال USB-C شارژ می شوند و برای شارژ کامل حدود 2.5 ساعت طول می کشد. Signature Edition قابلیت شارژ بی سیم را ارائه می دهد.

حافظه داخلی در مدل Paperwhite و Signature Edition به ترتیب 8 و 32 گیگابایت است. Kindles جدید همچنین دارای یک رابط کاربری به روز شده بوده و با امکان جا به جایی بین صفحه اصلی، کتابخانه و کتاب فعلی شما راحت تر شده، در حالی که کتابخانه به روز شده اکنون دارای فیلترها و گزینه های مرتب سازی جدید، نمای مجموعه جدید و نوار پیمایش تعاملی است.

اکنون می توانید کیندل ها را با کمک یک گوشی هوشمند iOS یا اندروید که اپ Kindle را اجرا کرده، جفت کنید. این به کاهش فرآیند راه اندازی با مراحل کمتری نسبت به تنظیم مستقیم آن در Kindle کمک می کند. نسخه جدید Kindle Paperwhite و Paperwhite Signature Edition امروز برای پیش خرید آماده شده است. ارسال آنها از 27 اکتبر برای Paperwhite و 4 نوامبر برای Signature Edition آغاز می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا