اچ پی روز گذشته مراسم بزرگی را برگزار کرد و تمام محصولات جدید آن، نوآورانه هستند. این شرکت از یک تبلت دومنظوره جدید با نام HP 11 Tablet رونمایی کرد. این تبلت جدید نه تنها یک ساده نبوده، بلکه اچ پی اظهار دارد که این محصول، اولین تبلت در دنیا است که از دوربین چرخشی استفاده می‌کند. همچنین این اولین باری است که یک تبلت ویندوزی با دوربین 13 مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود.

صفحه نمایش این تبلت، موفق به کسب گواهینامه ISA شده است. باز هم این اولین باری است که یک تبلت چنین گواهینامه‌ای را از آن خود می‌کند! نمایشگر HP PC Tablet 11، قطر 11 اینچی و وضوح 2K دارد. قابلیت اتصال کیبورد در هر دو حالت استفاده عمودی و افقی نیز برای کاربران فراهم شده است. ما پیش از این، کم‌تر چنین تجربه کاربری آزادانه‌ای از یک تبلت ویندوزی را شاهد بوده‌ایم.

نکته جالب دیگر، مربوط به بخش پردازنده این تبلت است. تبلت ویندوزی جدید اچ پی، دارای پردازنده Intel Pentium Silver N6000 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم است. در نهایت، تبلت ویندوزی جدید اچ پی در ماه دی و با قیمت 599 دلار به دست مشتریان می‌رسد. هرچند که نسخه بدون کیبورد آن نیز در فروشگاه Best Buy با قیمت 499 دلار موجود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *