تنها چند روز پس از انتشار نسخه پایدار iOS 15 برای آیفون، اپل در حال حاضر انتشار بتای iOS 15.1 را آغاز کرده است. این به روزرسانی در حال حاضر برای توسعه دهندگان در دسترس است تا به عنوان یک به روزرسانی روی برنامه در برنامه تنظیمات دانلود شود.

این نسخه ویژگی های بیشتری را به اپ Health اضافه می کند که از ذخیره اطلاعات مربوط به سلامت برای ایمن سازی COVID-19 و نتایج آزمایش پشتیبانی می کند. با جدیدترین نسخه iOS 15.1 بتا، اکنون می توانید کارت های واکسیناسیون خود را به اپ Apple Wallet اضافه کنید.

برای این ویژگی جدید، اپل از مشخصات SMART Health Cards استفاده می کند. بنابراین، اگر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا ایالت دیگر آمریکا از پلتفرم کارت های سلامت SMART استفاده کند، می توان پرونده های بهداشتی قابل تأیید ذخیره شده در اپ Health را با اپ های شخص ثالث تأیید شده ای که این اطلاعات را درخواست می کنن ، از جمله خطوط هوایی، محل رویدادها و سایر مشاغل، به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر ، ایالت هایی مانند کالیفرنیا، لوئیزیانا، نیویورک، ویرجینیا، هاوایی و برخی از مناطق مریلند از کارت های هوشمند سلامت پشتیبانی می کنند. همچنین برای کسانی که از طریق Walmart ،Sam’s Club و CVS Health واکسینه شده اند در دسترس است.

توجه داشته باشید که در دسترس بودن ویژگی در نسخه بتا آن را برای ساخت پایدار تضمین نمی کند. اپل SharePlay را به نسخه بتا iOS 15 اضافه کرده بود اما بعداً این ویژگی حذف شد. اکنون در iOS 15.1 ،iPadOS 15.1 و tvOS 15.1 بتا بازگشت کرده است. این اپ به گونه ای طراحی شده که به کاربران امکان می دهد با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند و سپس تلویزیون تماشا کنند، فیلم تماشا کنند و موسیقی را همراه با لیست پخش مشترک و همگام سازی نمایش تلویزیونی برای همه کاربران اشراک گذاری کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *