شیائومی سرانجام از تلفن هوشمند جدید Civi و Watch Color 2 رونمایی کرد اما آنچه در مرکز صحنه باقی ماند شیائومی TWS 3 Pro است. با وجود اینکه به نظر می رسد که ایرپاد Apple Air Knock-off است، اما عناصر جدیدی به طراحی اضافه شده که آن را از دیگران متمایز می کند.

با این کار، TWS 3 Pro، همانطور که شیائومی ادعا کرده، تبدیل به اولین هدفون TWS در جهان می شود که دارای کدک LHDC 4.0 است و کیفیت صدا را به “سطح HiFi” افزایش می دهد. شیائومی همچنین برای اولین بار AdScript ANC را در TWS خود انتخاب کرده است. کاهش نویز 3 مرحله ای، حالت محیطی و حالت تقویت صدای انسان در کل فرایند ANC تطبیقی وجود دارد. اعداد نشان می دهد که می تواند صداهایی را تا 40 دسی بل قطع کند که برای TWS مناسب است.

هدفون های جدید همچنین دارای صدای فضایی (یا 360 درجه) و شارژ نوع C هستند. اگرچه این شرکت ادعا می کند که تا 6 ساعت تنها با ANC خاموش دوام می آورد، اما ممکن است این ارقام در سناریوهای واقعی متفاوت باشد. 3 گزینه رنگ ، سیاه ، سفید و سبز جنگلی عمیق موجود است. این مارک ادعا می کند که ایربادز نیز سبک تر و کوچکتر از نسخه های قبلی خود نگه داشته شده اند تا راحتی بیشتری را ایجاد کرده و باعث کاهش مزاحمت شوند. ایربادز لغو نویز بی سیم واقعی شیائومی با قیمت 699 یوان (92 دلار) در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *