کانال یوتیوب PhoneBuff به تازگی ویدیویی را از تست سرعت گوشی آیفون 13 پرو مکس با گلکسی اس 21 اولترا منتشر کرده است. در این ویدیوی، به جای دست انسان، از دو ربات برای آزمایش استفاده شده و آنها اپ هایی همچون فیس‌بوک، مایکروسافت ورد، Starbucks، اسپاتیفای و چند اپ دیگر را بلافاصله و بدون وقفه باز و اجرا کنند. در ادامه وظایف سنگین‌تری همچون پردازش ویدیو و استخراج آن نیز به این دو گوشی سپرده می‌شود تا عملکرد آن‌ها در این بخش نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

آیفون 13 پرومکس، بهترین محصول اپل در این سری، اگرچه محصولی جذاب و عالی به نظر می‌رسد اما حتی بر روی کاغذ نیز نمی‌تواند خود را به اندازه گوشی گلکسی اس 21 الترا قدرتمند نشان دهد. گلکسی اس 21 اولترا اگرچه محصولی قدیمی‌تر است اما از تراشه‌ هشت هسته‌ ای، ظرفیت بهتری از حافظه رم و همچنین دوربین‌های با وضوح بهتری بهره می‌برد.

در ویدیوی بالا به خوبی می‌توان دید که گوشی گلکسی اس 21 اولترا در ابتدا عملکرد بسیار بهتری را از خود نشان می‌دهد. اما با رسیدن به پردازش‌های سنگین‌تر همچون استخراج ویدیو، این گوشی آیفون 13 پرو مکس است که عملکرد مناسب‌تری را از خود به نمایش می‌گذارد. دلیل این اتفاق را می‌توان وابستگی شدید این فرآیند به پردازنده گوشی‌های هوشمند دانست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *