سخت افزار

رونمایی ریزر از وبکم Kiyo X و کارت کپچر Ripsaw X برای استریمرها

ریزر، امروز با معرفی محصولات اقتصادی اشتراک گذاری محتوا برای استریمرها را آسان کرد. این شرکت به تازگی یک وبکم اقتصادی به نام Kiyo X، به همراه کارت کپچر 4K به نام Ripsaw X ارائه کرد. در حالی که ممکن است این دستگاه ها ارزان تر باشند، اما هنوز ویژگی های اساسی مورد نیاز را برای راه انداز هر استریمر مشتاق فراهم می کند.

Kiyo X به گیمرها اجازه می دهد بین رزولوشن 1080P 30fps و 720P 60fps یکی را انتخاب کنند. قابلیت فوکوس خودکار را می توان به موقع تنظیم کرد، بنابراین دیگر نیازی به نگرانی در مورد دریافت فید ویدیویی تار برای بینندگان یا مجبور کردن راه اندازی مجدد جریان برای تنظیم تنظیمات نیست.

Ripsaw X یک کارت کپچر 4K سطح ابتدایی است که می تواند از اکثر دستگاه های دارای خروجی HDMI فیلمبرداری کند. این بدان معناست که می توانید دوربین فیلمبرداری خود یا DSLR با وفاداری بالا را به یک وب کم تبدیل کنید یا کنسول بازی خود را در سرویس های پخش محبوب استریم کنید. برای ضبط با کیفیت 4K محدود به 30 فریم بر ثانیه هستید. دستگاه استریمینگ باید از HDMI 2.0 پشتیبانی کند و رایانه باید دارای اتصال USB 3.0 باشد.

امروز می توانید هریک از این دستگاه ها را از فروشگاه ریزر تهیه کنید. Kiyo X با قیمت 80 دلار و RIpsaw X با 140 دلار به فروش می رسد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا