ایسوس امروز از روتر جدید گیمینگ خود با نام Rapture GT-AX6000 رونمایی کرد. این روتر گیمینگ جدید مجهز به اتصال WiFi 6 (802.11ax) و طراحی کاملا جدید بوده که به گیمرها اجازه می دهد دستگاه‌های بیشتری را متصل کنند و تجربه بازی خود را به سطح جدیدی ارتقا دهند.

روتر جدید GT-AX6000 توسط یک تراشه چهارهسته ای 2.0 گیگاهرتز 64 بیتی Broadcom هدایت می شود و چیپست های پرچم‌دار نسل بعدی Broadcom WiFi 6، با ایسوس RangeBoost Plus سرعت بی‌سیم تا 6000 مگابیت بر ثانیه را برای افزایش رنج ارائه می‌کند، بنابراین همیشه آماده بزرگ‌ترین نبردها است.

جلوه های نورپردازی کاملاً قابل تنظیم ASUS Aura RGB این دستگاه را به روتری تبدیل می کند که نیاز به دیده شدن دارد. GT-AX6000 که برای انتقال سرعت بالا برای ارائه پهنای باند بیشتر به دستگاه های بیشتر ساخته شده، دارای دو درگاه اترنت 2.5 گیگابیت در ثانیه است و از تجمع WAN و LAN پشتیبانی می کند.

ROG Rapture GT-AX6000 یک روتر قدرتمند وای فای 6 دو بانده 4×4 است که سرعت ترکیبی تا 6000 مگابیت در ثانیه—1148 مگابیت در ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز و 4804 مگابیت در ثانیه در باند 5 گیگاهرتز ارائه می کند. WiFi 6 با ترکیبی از کانال های 160 مگاهرتز، فناوری OFDMA و MU-MIMO، ظرفیت و کارایی شبکه را تا 4 برابر بیشتر در محیط های پر ترافیک فراهم می کند و آن را برای شبکه های پرجمعیت ایده آل می کند.

ROG Rapture GT-AX6000 برای انواع گیمرها – موبایل، کنسول و رایانه شخصی ساخته شده است. ترافیک بازی را در هر مرحله از رایانه شخصی گرفته تا سرور بازی افزایش می دهد. شتاب انحصاری بازی در سطح سه‌گانه، اتصالات را تثبیت می‌کند تا از لرزش، کاهش تاخیر، کاهش پینگ و افزایش سرعت برای تجربه‌های شگفت‌انگیز بازی جلوگیری کند.

GT-AX6000 همچنین با هر کنسول بازی، از جمله پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوئیچ عالی عمل می کند. گیمرها می‌توانند فوراً یک کنسول را با اتصال آن به درگاه اختصاصی بازی اولویت‌بندی کنند: هیچ پیکربندی پیچیده‌ای لازم نیست، فقط کنسول را به پورت LAN-1 ویژه وصل کنید تا اتصال سریع و پایدار همیشه در نوبت باشد.

با استفاده از برنامه روتر ایسوس، گیمرها می توانند حالت بازی موبایل را با یک کلیک فعال کنند تا تلفن همراه را در اولویت قرار دهند. برای تجربه بهتر بازی آنلاین، زمان پینگ کمتر و تاخیر کمتری را تجربه خواهند کرد. متاسفانه ایسوس هنوز زمان عرضه و قیمت این روتر قدرتمند را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *