مایکروسافت امروز ویندوز 11 را به صورت پایدار در سراسر جهان به طور رسمی منتشر کرد. این به روز رسانی برای کاربران موجود ویندوز 10 در رایانه های شخصی سازگار رایگان است.

برای ارتقاء به ویندوز 11، می توانید منتظر بمانید تا به روزرسانی از طریق Windows Update در دسترس شما قرار گیرد. اگر رایانه شما تمام شرایط را دارد، می توانید در هفته های آینده ویندوز 11 را به عنوان یک به روزرسانی در دسترس ببینید.

گزینه دیگر دانلود Windows 11 Download Assistant مایکروسافت است. این نرم افزار مشابه نسخه قبلی مایکروسافت برای ویندوز 10 کار می کند. این ابزار به روزرسانی را برای شما دانلود می کند و سپس می توانید فرآیند نصب را در اوقات فراغت خود شروع کنید.

از طریق وب سایت، همچنین می توانید ابزار ایجاد رسانه نصب را دانلود کنید، که در اصل یک درایو USB است که می توانید از آن برای نصب یک نسخه جدید از ویندوز 11 استفاده کنید. همچنین، می توانید یک فایل ISO را دانلود کرده و سپس آن را در DVD رایت کنید.

ویندوز 11 تغییرات زیادی را در پلتفرم، از جمله رابط کاربری جدید با نوار وظیفه و منوی استارت، ویجت ها ، اپ جدید مایکروسافت استور با پشتیبانی از اپ های اندروید در آینده، تم ها، چیدمان های Snap و گروه ها برای چند وظیفه ای و مدیریت پنجره، DirectStorage ،Auto HDR و موارد دیگر به ارمغان می آورد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *