گوناگون

تویوتا از اسکوتر الکترونیکی سه چرخ C+walk رونمایی کرد

خودروساز ژاپنی تویوتا از اسکوتر الکترونیکی جدید خود رونمایی می کند که کاربران محدودی را هدف قرار می دهد. اسکوتر برقی سه چرخ تویوتا C+walk از ماه آینده، نوامبر 2021، در بازار اصلی این شرکت در ژاپن در دسترس خواهد بود.

اسکوتر الکترونیکی جدید شباهت زیادی با برخی از مارک های دیگر مانند Segway PT دارد و به نظر می رسد که جانشین تویوتا Concept-i Walk از سال 2017 باشد. اسکوتر تویوتا C+walk دارای ویژگی هایی است که برای افراد مسن و سایر افراد با محدودیت حرکتی جذاب است. حداکثر سرعت آن 6 مایل در ساعت است که در صورت نیاز می تواند به 1 مایل در ساعت کاهش یابد. برد C+walk با یک بار شارژ کامل 8.5 مایل می رود.

باتری قابل جابجایی امکان دو برابر شدن برد اسکوتر الکترونیکی را با باتری اضافی فراهم می کند. شارژ کامل باتری حدود 2 ساعت طول می کشد. تویوتا C+walk را برای کمک به کارگران مسن برای حرکت در امکانات بزرگ مانند انبارها، کارخانه ها و پایانه های فرودگاه به شیوه ای ایمن و کارآمد تصور کرد.

اسکوتر الکترونیکی همچنین دارای سیستم جلوگیری از موانع است که وقتی چیزی را در مسیر اسکوتر تشخیص داده، بوق می زند. در صورت قریب الوقوع برخورد، سیستم اجتناب از موانع باعث کاهش سرعت اسکوتر می شود. اسکوتر الکترونیکی تویوتا C+walk قرار است با قیمت 3100 دلار روانه بازار ژاپن شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا