گجت و پوشیدنی

عرضه ساعت هوشمند موبوی تیک واچ پرو ایکس در چین

موبوی در حال گسترش نام تجاری خود به مناطق جدید است. این شرکت به تازگی یک ساعت هوشمند جدید با نام تیک واچ پرو ایکس برای بازار چین عرضه کرده است. این محصول شباهت زیادی با نسخه سال گذشته یعنی تیک واچ پرو 3 GPS دارد.

تیک واچ پرو ایکس مجهز به پلتفرم Snapdragon Wear 4100 است که با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. دارای سنسور SPO2، نظارت بر ضربان قلب، پایش ورزش، سنسور SPO2 (اکسیژن)، NFC ، P68 و مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از شبکه های LTE از طریق eSIM می باشد.

این محصول دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED به همراه پنل FSTN LCD کم مصرف است. تنها با استفاده از صفحه دوم و یک تراشه کم مصرف، می تواند خواب، مراحل و ضربان قلب را با استفاده از حالت ضروری کنترل کند، که در برخی موارد تا 45 روز دوام می آورد. ساعت مجهز به Wear OS با ویژگی Smart Mode است و این حالت می تواند تا 4 روز دوام بیاورد.

تیک واچ پرو ایکس قرار است با قیمت 2399 یوان (371 دلار) در چین به فروش برسد. گفته می شود موبوی در حال کار بر روی چند ساعت هوشمند جدید است. موبوی علاوه بر نسخه تیک واچ پرو 3 اولترا، روی تیک واچ GTH پلاس و تیک واچ GTH پرو نیز کار می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا